sobota, 14 września 2013

Liii ;3 cz.2

Powiedziałam do chłopaka uśmiechając się.
- Nie znam do końca tej szkoły oprowadził byś mnie .? - Spytałam niezręcznie.
- Wiesz ... nie mam za bardzo czasu ale znam kogoś kto może to zrobić. - Uśmiechną się.
- A kiedy by mógł mnie oprowadzić. ? - poszliśmy wolnym krokiem na kostkę.
- Emmmmm... szczerze mówiąc to nie wiem... - Już byliśmy na kostce...
- Ale mogę się teraz dowiedzieć - Uśmiechną się, wziął mnie za rękę i podbiegliśmy do ławki gdzie siedział Liam i trzech innych chłopaków których nie znałam.
- Harry wszędzie Cie szukaliśmy.... Emmm... a kto to za piękna dama .? - Powiedział blond włosy chłopak.
- Cześć... Jestem...- Liam mi przerwał... - To jest Danielle. - usiadł na oparcie ławki..
- Mówcie mi Dan.. Uśmiechnęłam się nieśmiało. Odwzajemnili uśmiech...
- Liam mam pytanie... Dan jeszcze nie zna tej szkoły, oprowadziłbyś ją po tej budzie .?
- Ekhem... No okey... To kiedy .? - spytał z uśmiechem.
- Nie wiem... a kiedy Ci pasuje .? - spytałam.
- Może jutro, przed lekcjami, ok.? - Patrzył się na mnie i uśmiechał się.
- Mi to pasuje. - Powiedziałam i poszłam w stronę wejścia do szkoły. Zadzwonił dzwonek wiec poszłam pod klasę.. Zajęcia minęły nawet szybko, oczywiście siedziałam z Harrym bo nikogo jeszcze nie znałam.
Gdy lekcja się skończyła poszłam do szatni zmienić buty.
Ktoś jednak zmienił moją decyzje ponieważ, podłożył mi nogę i się wywróciłam.
Wtedy przechodził Liam z chłopakami. zanieśli mnie do pielęgniarki ponieważ sama nie dałam rady. Pielęgniarka stwierdziła że to skręcenie.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie mam pomysłu na to ;c Przepraszam :'c

4 komentarze:

  1. MOŻESZ MI KURWA WYJAŚNIĆ JAKIM CUDEM MÓJ IMAGIN JEST NA TWOIM BLOGU?! PYTAŁAŚ SIĘ, CZY MOŻESZ GO DODAĆ KURWA?! MASZ GO USUNĄĆ!

    http://kropla1d.blogspot.com/2013/02/louis-smutne-ale-romantyczne-xdd.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojebało Cię .? Mnie wtedy na blogu nie było... Tylko moja koleżanka która prowadzi ze mną bloga i do niej .!
    I SIĘ KURWA NIE WYŻYWAJ BO NA TYM BLOGU W KOMACH SIĘ NIE PISZE .!
    +Chyba Cię ryj szczypie .!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyżywam się, tylko jestem wkurzona, bo żadna z was nie pytała, czy może go dodać. To powiedz koleżance, żeby go usunęła.

      Usuń