wtorek, 17 września 2013

ROZDZIAŁ DRUGI Z HARRYM.

Obudziłaś się w ramionach Harrego, promienie słońce zaglądały do waszego pokoju,dzień miał być pełen zawieruchy bo dzisiaj koncert. Więc szybko wymigałaś się z ramion Harrego i poszłaś się szykować,bo mieliśmy o 12:00 spotkać się wszyscy w stołówce. Więc założyłaś to ładne ubranie , umyłaś zęby, delikatny makijaż puder,tuż do rzęs, i koniec. Zeszłaś na dół razem z Harrym który się obudził w połowie twojego szykowania.  Na stołówce ustaliliście że dzisiaj cały dzień będą się odbywały próby do koncertu.. a później po koncercie wejście za kulisy itd..
No wiadomo z chłopaki normalnie ćwiczyć to chyba cud, nie odbyło się bez szalonych pomysłów Harrego i Nialla. Oczywiście Niall wziął cię na barana zaczęliście biegać po całej scenie haha, nagle zabawa się skończyła mój menadżer wszedł pokrzyczał trochę i kazał nam już normalnie się zachowywać bo za 3 godziny koncert. Więc dobra zabawa się skończyła.. zaczęliście ćwiczyć.. szybko skończyliśmy i poszliśmy do garderoby wybrać sobie ubrania na koncert wybrałaś te ubranie, przebierasz się i słyszysz kogoś kroki.
 Nagle łapie cię ktoś od tyłu to był Harry, przyciąga cię do ściany i  pyta.
H- No kochanie, jak ślicznie wyglądasz..
T- Hazzuś, jak słodzisz, pocałowałaś go w kącik ust bardzo namiętnie.
H- Hmm.. to ty tak się bawisz..
T- Nie, no co ty..
H- Zobaczymy wieczorem w hotelu..
T- Kochanie dziś odlatujemy..
H- To zobaczymy w domu..
T- Chyba czas na ciebie koncert zaczyna się za 15 min
H- No to do zobaczenia.

Harry poszedł a ty zaczęłaś się do końca ubierać..
Po 5 minutach byłaś gotowa do makijażu,fryzury, po skończeniu wszystkiego spojrzałaś w lustro wyglądałaś serio ładnie. Przyznałaś to chociaż miałaś bardzo duże kompleksy, za 10 sekund wchodzicie na scenę wszyscy biegają wgl ustawiliśmy się i nagle odnosimy się z kawałka podłogi na scenę, fanów jest miliony.
Czekałam na to od X Factora. Zaczęliśmy śpiewać było pięknie,cieszyłam się że mogę śpiewać dla tak dużo ludzi. Nagle nadszedł czas żebym zaśpiewała sama piosenkę "Whitney Houston- I will always love u"
  Wyciszyłam się wszyscy byli cicho i nagle zaczęłam śpiewać piosenkę którą kochałam ponad życie.
Gdy skończyłam Harry i chłopcy byli pod wrażeniem wszyscy zaczęli krzyczeć że jestem drugą Whitney,
było mi bardzo miło z tego powodu.. Ale koncert dobiegał końca więc zapytałam :
T- Jak się bawicie ? - krzyknęłam.
Usłyszałam wrzaski kochamy cię..  itd..

Po 30 minutach skończył się koncert teraz tylko czekamy za kulisami w pomieszczeniu na fanów którzy chcieli nas spotkać po koncercie. Znowu spotkałam tego słodkiego mojego fana z oba innymi oczami,rozmawiałam z nim bardzo był miły,przystojny miał wspaniały charakter. Harry zajął się swoimi fankami i fanami dlatego nie zauważył jak rozmawiam z tym samym fanem o którego był zazdrosny niestety czas się skończył i chłopak musiał wychodzić,ma mój nr więc może zadzwonić na koniec pocałowałam go w policzek był bardzo szczęśliwy. Nagle siedzie sobie spokojnie czekam na następnego fana a ty wbijają moje dwie najlepsze przyjaciółki,jejku jak się ucieszyłam wskoczyłam Miley a później Selenie  na ręce i zaczęłam głośno krzyczeć. Chłopcy odwrócili się w naszą stronę, Selena spojrzała na Harrego i się uśmiechnęła a on to odwzajemnił, nie wiem co między nimi było lub jest ale strasznie się boję. Po tych kulisach byłam strasznie zmęczona.

***************************** 9 miesięcy później**************************************
Dziś obudziłam się w swoim ciepłym domku w Londynie dziś był dzień w którym miałam wywiad. Szczerze nie chciało mi się iść, ale musiałam to był ważny wywiad dla mojego menadżera więc poszłam, najpierw zrobiłam sobie fryzurkę czyli wyprostowałam swoje długie loczki,było ciepło założyłam sobie mój ulubiony strój. Delikatny makijaż i wszystkie już gotowe jest 11:30 a wywiad miałam o 12:30 więc posprzątałam jeszcze trochę w domu,zrobiłam sobie śniadanie zjadłam. Zamknęłam dom,wsiadłam do samochodu i pojechałam. Przejeżdżałam obok mojej z Harrym ulubionej restauracji. Nagle patrzę a w tej restauracji Selena i Harry,zatrzymałam się i tam poszłam zobaczyłam jak się zaczęli całować. Podeszłam do niego i do niej i zrobiłam awanturę ;
T- HARRY CO TY WYPRAWIASZ?
H- PRZEPRASZAM [T.I] , TO NIE TAK JAK MYŚLISZ
S- ALE HARRY MÓWIŁEŚ MI ŻE MNIE KOCHASZ
T- CO ONA MÓWI , SELENA ZAWIODŁAM SIĘ NA TOBIE JESTEŚ DWULICOWA I TYLE NIE ODZYWAJ SIĘ DO MNIE, POPŁAKAŁAM SIĘ I POBIEGŁAM DO SAMOCHODU.

Byłam w szoku to co widziałam myślałam że to sen ale to nie sen , chłopak którego kochałam z którym robiłam to pierwszy raz, z którym mam dziecko, które teraz rozwija się w moim brzuszku. Miało być tak pięknie,wiedziałam że w Selenie jest coś fałszywego. Na szczęście mam Miley cała w łzach jadąc samochodem dzwonię do niej. Tłumaczę jej gdzie jadę co się stało,spotykamy się od razu po moim wywiadzie. Po 15 minutach byłam już na miejscu wysiadłam z samochodu wzięłam torebkę i poszłam do budynku gdzie miał się zacząć wywiad,ogarnęli mi jakoś makijaż po płaczu. I za kilka minut będziemy na ekranach telewizji. Prezenterka zapowiada z tobą wywiad na końcu mówiąc "[T.I] [T.N] druga Whitney"
P- Dzieńdobry [T.I]
T- Cześć
P- [T.I] jak tam z Harrym Stylesem ?
T- Hahaha z Harrym ?
P- Tak.
T- To już się skończyło, Harry Styles układa sobie życie z kimś innym.
P- To smutne, byliście parą do naśladowania.
T- Dziękuję.
P- A jak tam [T.I] twoja płyta szykuję się czy nie, nie mogę się doczekać masz bardzo piękny głos.
T- Płyta prawie już gotowa, szykujcie się! :))

*******************************30 minut później*************************************
Po wywiadzie bardzo szybko pobiegłam do samochodu,wsiadłam i pojechałam jak najszybciej do Miley. Gdy już byłam przed domem zobaczyłam jakiś samochód bałam się że to Harry, nie chciałam go na oczy widzieć. Kochałam go myślałam że to ten jedyny po tym jak to razem pierwszy raz zrobiliśmy, po tym jak spędziliśmy te wszystkie razem chwile on po prostu siedział sobie z moją przyjaciółką w restauracji całując się z nią, no masakra moje serce w połówkach. Zadzwoniłam dzwonkiem otworzyła mi piękna Miley, szybko weszłam i poprosiłam żeby zrobiła mi ciepłą herbatę,usiadłam w salonie na sofie zaczęłam płakać nie wiedziałam jak on mógł mi coś takiego zrobić przez wczoraj kiedy był wywiad miałam wyłączony telefon u Miley włączyłam telefon ukazło mi się (28 nieodebranych połączeń) od Harrego (18 nieodebranych wiadomości) od Harrego. Nie chciałam mieć z nim nic wspólnego ale to nie koniec, jego wszędzie było pełno, opowiedziałam wszystko Miley ona oburzyła się zachowaniem Seleny, postanowiła że z Seleną straci kontakt po tym co mi zrobiła i jeszcze postanowiła pogadać z Harrym. Nie chciałam żeby z nim rozmawiała bo ja już go nie chcę znać..
T- Miley,wiesz co jest najgorszę..?
M- Nie,mów.
T- Ja jestem z nim w ciąży..

6 komentarzy:

  1. O matko, to jest boskie, już nie mogę się doczekć drugiej części, dziewczyno, masz talent!
    Ludzie, co się z wami dzieje? Dlaczego nie komentujecie? Uwielbiam twojego bloga, twoje imaginy, proszę dodaj tzrecią część jak najszybciej, ta część jest moją ulubioną!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownee *u* Niemoge się doczekać kolejnej części ;** Dziewczyno masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy kolejną część <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej nominowałam Cie do Versatile Blogger więcej u mnie na: http://zayn-malik-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww to jest sweet , a nie zawsze coś mi się podoba , ale to jest najlepszy rozdział jaki kiedy kolwiek czytałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie boskie boskie ja chcem nexta mam nadzieje że pojawi się niedługo ;) Przesyłam całusy xxx

    OdpowiedzUsuń