czwartek, 7 maja 2015

Imaginy z gifami /imagify/tweety #6

#1
*mina Harrego jak próbuje się do ciebie dodzwonić a ty nie odbierasz, albo masz wyłączony telefon*


#2
*Harry denerwuje się na chłopaków , dlatego że zrobili sobie z niego żart mówiąc ,że z nim zrywasz*


#3
*Reakcja Harrego , jak redaktor pyta się kim jest dziewczyna , z którą ostatnio przesiaduje w rezydencji One Direction*


#4
*redaktor pyta się , gdzie ostatnio go pocałowałaś*
Zayn: Prawdopodobnie gdzieś tutaj ...


#5
Twój tweet: No wiesz Harry...Co jak co ,ale idealne miejsce na malinkę znalazłeś. Jak mam się pokazać mamie ? xx

 Odpowiedź Harrego: Musiałem cię naznaczyć kotku xx Twoja mama już o niej wie... zrobiłem jej taką samą xx Hahah , just kidding baby ;*

#6
*Harremu nie podoba sie ,że ciągle rozmawiasz z Liam'em ,więc próbuje wam to grzecznie przerwać*


#7
*Harry patrzy na twoje usta*


#8
*w czasie koncertu twojego chłopaka , jakiś mężczyzna zaczął cię podrywać. Spojrzałaś kątem oka na Harrego i zobaczyłaś ,że patrzy na podrywacza wzrokiem zabójcy*


#9
 *Harry próbuje być cały czas z Tobą na telefonie, ale wciąż gubi sygnał.*
Harry: Słyszysz mnie teraz? *uśmiecha się, słysząc w końcu Twój głos.*


#10
*chłopcy zostali złapani na wymykaniu się z twojego domu w nocy przez paparazzi*
#11
*pokłóciłaś się z Harrym , ten cały czas nie wychodzi z garażu. Poszłaś zobaczyć co się z nim dzieje , zobaczyłaś że siedzi na drabinie*
Ty: możesz już stamtąd zejść?
Harry: Nie , dopóki nie powiesz ,że mnie kochasz...


#12
*ty i Liam leżycie w łóżku po długiej trasie*

#13
WYOBRAŹ SOBIE... WCHODZISZ WIECZOREM NA TWEETER'A I WIDZISZ TO;

#14
Niall: To..to prawda?? - zapytał z uśmiechem na twarzy , ty niepewnie chwyciłaś jego ręce i położyłaś je sobie na brzuch i odpowiedziałaś
-Tak Niall , jestem w ciąży...


#15
*idziesz na naukę tańca z Harrym przed waszym ślubem*

#16
Tweet Liam'a;
Siłownie czas zacząć! Cieszę się ,że mogę z kimś dzielić moją pasję! Kocham Cię @[t.n] !

#17
Tweet Niall'a ;
Trudno uwierzyć,ale uwielbiam wstawać... Nie wiem kompletnie co się za tym kryje , a wy?

#18
Twój tweet:
Dziękuję za najwspanialszy prezent rocznicowy , który dostałam w życiu! Kocham Cię żarłoku @Niall_Horan ! P.S. nie , nie zrobię ci śniadania ;*

#19
Tweet Louisa;
Dzień dobry piękna! Nieprawdopodobne moja córeczka ma już 6 miesięcy! Rośnie jak na drożdżach! #dumnytata ;)
Twoja odpowiedź ; Pff... nawet się ze zdradą nie kryjesz panie @Louis_Tomlinson ...
Odpowiedź Louis'a; A no przepraszam , to nie tak miało wyglądać ;) Nasza córka przyćmiewa cię urodą kochanie , a to wszystko ma po tatusiu .. Ach .. xx

#20
Tweet Liam'a;
Pokazałbym wam moje szczęście ,ale nie chce żeby została narażona na hejty z waszej strony;) Skoro ona daje mi szczęście , pozwólcie mi z nią być , kocham ją.

#21
Tweet Niall'a ; Dziękuję , dziękuję , dziękuję ! Dzięki @[T.N] nie zgubiłem na wadzę , wręcz przeciwnie! Jak ja się cieszę ,że cie mam ! Kocham cię skarbie ! A teraz życzę smacznego! #pysznakolacja #mojakobieta 
------------------------------------------------------------------------------------
Na dziś to tyle , brak weny ;) Postaram się nadrobić zaległości w weekend ,ale musicie być na bieżąco ! 
;D 
Miłego dnia kochane <3

3 komentarze:

  1. Fantastyczne hahahahahahaha :D ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Zajrzałam tu po ponad roku! Powiem Ci że twój blog był pewnie jednym z blogów które czytałam zanim zaczęłam sama pisać.. :D Jeśli chcesz to zajrzyj co mnie: http://one-direction-imaginy-naat-i-snickers.blogspot.com/
    lub tu do mnie: http://1d-night-changes-naat.blogspot.com/
    A imagify świetne :D
    Naat

    OdpowiedzUsuń