wtorek, 5 maja 2015

Imaginy z gifami/imagify, tweety #5

#1

Lou:Gdzie się ostatnio skaleczyłeś?
Harry: W palca,ale to przez (T.I),bo parodiowała po kuchni w samym ręczniku.
Lou:A co ona wtedy zrobiła?
Harry:
Lou: Nie chcesz wiedzieć co robiłem tym palcem...
Harry:

#2
Niall: (T.I) ostatnio opowiadała nam o waszej nocy poślubnej...
Harry:

#3
Ty:Wyglądam dziś tak ochydnie..
Harry: A przyjebać ci?

#4
*gdy przechodzisz obok obrażonego Louisa*

#5
Ty: Kochanie z czym kojarzy ci się liczba 69?
Harry: Nie chcesz wiedzieć... A jeżeli tak bardzo nalegasz, to zapraszam na kanapę.

#6
Ochroniarz: Wczoraj , po koncercie usłyszałem dziwne krzyki z twojej garderoby,ale potem Louis mi powiedział,że (T.I) przyjechała i nie wychodzicie stamtąd od ponad godziny ,więc nie chciałem wam przeszkadzać...
Harry:Ciekawe jakie jest danie dnia...

------------------------TWEETY--------------------------
#7


Romantyczny kubek
Tweet Liam'a: Dziękuję za tak oryginalny kubek kochanie! Za każdym razem kiedy jestem w trasie pomyślę o tobię i o tym w jakich okolicznościach mi go zbiłaś ,kocham cię!


#8
Tweet fanki:
To było bardzo romantyczne, gdy Liam przerwał w połowie dzisiejszy koncert by poprosić [T.I.] o rękę! Oni są taką wspaniałą parą! 





#9
Twój tweet:Mój chłopak potrafi żuć wodę, co ty na to @Harry_Styles ? (;


#10
Tweet Nialla: Jedną z moich ulubionych rzeczy , gdy [T.I] jest w ciąży jest to ,że dużo je! Oby tak dalej kochanie!


#11
Tweet Liama: Moje ulubione miejsce.. to zdecydowanie ramiona [T.I]. Chce się tak budzić codziennie.


#12
Tweet Harrego: Do wszystkich diretioners! Boje się o własne życie![T.I] przysyła mi wiadomości o niegrzecznych treściach... aczkolwiek sądze ,że tylko ja wyczuwam w tym podtekst erotyczny..
result-thumb

#13
Tweet Zayn'a: Dzisiaj nasza mała córeczka wzięła pierwszą lekcję baletu ! Jesteśmy dumni z (T.I) ,że mamy tak zdolną córkę,zapewne po matce chrzestnej @DaniellePeazer !


#14
Twój tweet: Jako ,że jestem niepełnoletnia Harry poprosił mojego tatę o pozwolenie na wyjazd ze mną na wakacje do Paryża - zgodził się! Właśnie jesteśmy w drodzę do Francji! Aaa! Dziękuję xx


#15
Tweet Louis'a: Jako ,że [T.I] jest cheearlederką poprosiłem ją aby pokazała jedną ze swoich akrobacji - jest niesamowita! Dziękuję za pomoc chłopaki! @Liam_Real_Payne @Niall_Horan @Rob_Whill


#16
Tweet Harrego: Postanowiliśmy z [T.I] przyłączyć sie do akcji charytatywnej , a raczej ona , bo ja wolałem sobie popatrzeć...


#17
Twój tweet: Właśnie skończyłam studia! Już za 2 miesiące będę pracowała jako nauczycielka języka angielskiego! Przyleciałam teraz na kilka dni do moich chłopaków . Mają trasę ,ale nam nic nie przeszkodzi w byciu razem. Kocham Was! @NiallOficial i @Louis_Tomilison 

#18
Tweet Zayn'a: W nocy mieliśmy straszną awanturę z [T.I]. Więc poszedłem rano ją przeprosić... to co tam zobaczyłem zwaliło mnie z nóg! Przecież to ewidentna zdrada! @Louis_Tomlinson zabieraj swojego kundla!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Na dziś to koniec. Jutro 3 część z Louisem !
Jak w szkole?

5 komentarzy:

  1. Hahahahahahaha :D Te posty zawsze mnie rozwalają! :D To jest genialne!!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Masz duży talent ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne. Masz duży talent ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :* Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :-) Najlepsze to ostatnie

    OdpowiedzUsuń