wtorek, 26 listopada 2013

ROZDZIAŁ CZWARTY Z HARRYM .

T - Przepraszam , nie mogę .
H- Dlaczego?
T- Jestem w ciąży .
H- No to co?
T- A jak coś się stanie dziecku?
H- Powiedź że mnie już nie kochasz,a nie na dziecko zwalasz .
T - Harry.. kocham cię, ale boję się o nasze dziecko .
H- Jasne może lepiej będzie jak pojadę do domu .
T- Czemu? Zostań możemy inaczej spędzić czas niż ciągle na twoją zachciankę "seks" .
H- Aha, nie no teraz przesadziłaś . Idę stąd Cześć  .
T- No to wal się , frajer . - pokazałaś środkowy palec i zamknęłaś drzwi .

**************************** Następny Dzień*****************************************
W tym dniu, miałaś bardzo dużo do załatwienia. Dziś wywiad, jeszcze nagrywanie nowej piosenki z Rihanną.
Rihanna to moja idolka , chciałam ją zawsze zobaczyć jest seksowna,atrakcyjna ma w sobie ideał . Oczywiście trzeba się jakoś świetnie ubrać . Po wczorajszej kłótni nie mogłaś o tym myśleć, Harry źle postąpił ale wiem że on tego nie chciał , a teraz boi się do mnie przyjść i mnie przeprosić bo myśli że mu nie wybaczę . Tak to cały Harry, postanowiłaś ubrać się dzisiaj w  swoje świetne ubranie, zeszłaś na dół . Zadzwonił do ciebie telefon, na wyświetlaczu pojawił się Niall . Odebrałaś
N- Hej [T.I] , mogłabyś porozmawiać z Harrym jak zwykle boi się nasz kurczaczek .
T-  Dobrze, ale nie wiem kiedy bo cały dzień mam zapchany. Wywiad, nowa piosenka,sesja zdjęciowa i jeszcze chciałam jechać na jakieś zakupy spożywcze no i jeszcze jakieś ubrania,buty .
N - Mogę jechać z tobą i akurat porozmawiam z tobą o kilku rzeczach.
T - Okej to o 15:50 w Galerii .
N -  Do zobaczenia.
T- No paa,misiaku .
Czułaś jak maleństwo kopię w twoim brzuchu, cieszyłaś się że na świat wyjdzie nowe życie z czyich genów . Zrozumiałaś jak wiele ci to daje satysfakcji, chcesz spędzić ze swoim Harrym i ze swoim dzieckiem całe życie do końca śmierci . Spojrzałaś na zegarek była 12:10 za 20 min masz wywiad , szybko wybiegłaś z domu zamykając go i wyjeżdżając na wywiad. Po 15 minutach byłaś na miejscu, weszłaś do wieżowca . Zastałaś uśmiechniętego menadżera i The Wanted , nie lubiłaś ich ale trzeba pokazać się z dobrej strony w telewizji .

******************************* Godzinę później **********************************
Skończył się Wywiad, pokazałaś się z najlepszej strony jak możesz, The Wanted chciało z tobą zdjęcie na instagrama za kulisami dla mnie nie było problemu ale jeden z nich pocałował mnie w policzek przy zdjęciu . Reakcja Harrego będzie okropna,znowu kłótnia . Pożegnałaś się z chłopakami i pojechałaś do studia nagrywać piosenkę z Rihanną . Umówiliście się na 14:30 a była 14:15 więc byłaś punktualnie. Tekst był piękny,piosenka wyszła perfekcyjnie. Przez czas nagrywania trochę się powygłupialiśmy i różne śmieszne rzeczy robiłyśmy . Po prostu zaprzyjaźniliśmy się bardzo, czuję że mogę na niej polegać , jak zawsze kilka foci sobie zrobiłyśmy . Instagram pełen spamu , zdjęcie Rihanny i twoje trafiło do gazet z napisem "Nowa Przyjaciółka, Ślicznej nowej Whitney " . Rihanna stwierdziła że jesteś cudna,kochana i słodka , od dzisiaj kazła do siebie dzwonić . Oczywiście sprawdziłam zdjęcie moje z The Wanted,Harry widział te zdjęcie ale nie skomentował tylko dał serduszko,mam nadzieje że nie będzie z tego powodu kłótni . Ale jednak się myliłaś od razu przyszedł sms "Przyjadę do ciebie,później porozmawiamy" . Skończyłaś nagrywać piosenkę,pożegnałaś się z Rihanną i pojechałaś do galerii. Napisałaś Niallowi że będziesz czekać w Nandos, oczywiście byłaś wcześniej niż Niall i zamówiłaś sobie cole i usiadłaś przy stoliku, oczywiście nie odbyło się bez fanów,zdj i wgl . Gdy już skończyłam czekałam nadal przy stoliku na Nialla,weszłaś na Instagrama i ktoś dodał pod twoim zdjęciem z Rihanną  skomentował jeden z The Wanted czyli ten Nathan Sykes "dwie ślicznotki" wtedy nie mogłam uwierzyć oczom, aż nagle wystraszył mnie Niall .
T- ooo, hejj już jesteś. Idziemy ?
N - Idziemy, zobacz jaką mam słodką bluzkę , spojrzałaś na bluzkę  a tam było napisane "Mówisz że jestem słodki, to spójrz na dziewczynę Styles .
T - Ojejkuu, kochany jesteś, pocałowałaś Niall w policzek .

Kupiłaś sobie to,to i to ale jeszcze kupiłaś sobie te buty i oczywiście to,to, kupiłaś też Niallowi bluzkę z napisem " I Love You Poland " . Wydałaś ponad 5000 tys. Gdy wychodziłaś z Niallem z galerii zobaczyłaś Harrego idącego w moją stronę .
T - Hej kochanie, powiedziałaś przytulając Harrego.
H - Hej słoneczko,wolałbym buziaka.
T - Ojjj.. już nie narzekaj .
H - Powinienem być zazdrosny o Nathana?
T- Harry? No co ty? Nie lubię ich, a on to zrobił z nie nacka.
H - Dobrze,wierze ci .
Poszliśmy wszyscy do samochodu i pojechaliśmy do mojego domu, a Niall wybrał się do klubu bo się umówił z jakąś nową koleżanką . Wszyscy szczęśliwi a z Harrym nie poruszamy tematu tego co się zdarzyło kilka dni temu, po prostu jestem teraz szczęśliwa . Ten Dzień zakończył się wspaniale a wieczorem leżysz i zasypiasz w ramionach Harrego , na końcu całujesz Harrego w usta i zasypiasz na jego klatce piersiowej .

****************************** Następny Dzień**************************************
Obudziłaś się, czułaś zapach twojego najulubieńszego dania Naleśniki, hmmm.. Kocham . Zeszłaś na dół, Harry stał i robił naleśniki, od tyłu podeszłaś do Hazzy i ugryzłaś go deliktanie w ucho, Hazza się odwrócił łapiąc cię w tali i całując namiętnie w twoje suche usta .
T - Harry wiesz że dziś okaże się z kim jedziemy w trasę?
H - Oczywiście,dlatego musimy być u chłopców na 11:30
T - Jest już 10 ;o
H - Spokojnie,zdążymy . Śniadanie już jest siadaj.

Usiadłaś przy stole, nałożył ci Hazza śniadanie .
H - Jezu kochanie, pierwszy raz zjadłaś śniadanie z takim apetytem .;o
T - Ciąża,ciąża..kochanie .
H - [T.I] ?
T - Tak?
H - Kocham cię .
T - Ja ciebie też,słoneczko .
H - Ciesze się że będziemy mieli dziecko.
T - Też się ciesze, ale ile będzie zamieszania już w mediach jak mi brzuch urośnie..
H - Kiedy masz wizytę?
T - Za dwa tygodnie .
H - Idę z tobą, a ty teraz leć się szykuj .
T - Okej Hazzuś , stanęłaś nad nim i pocałowałaś prosto w czoło .
Pobiegłaś szybko na górę, naszykowałaś sobie na łóżku ubranie w którym pojedziesz do chłopaków,później poszłaś do łazienki wzięłaś prysznic .Wyszłaś z pod prysznica, założyłaś na siebie swój ręcznik który dostałaś od Harrego i poszłaś do sypialni, więc w sypialni zdjęłaś swój ręcznik z siebie byłaś cała naga. Założyłaś na siebie ulubioną bieliznę Harrego, a później ubranie . Harry był już prawie gotowy to sobie jeszcze na ciebie poczeka, musiałaś jeszcze zrobić makijaż, wysuszyć włosy .

****************************** 15 min później****************************************  Otworzył ci drzwi Pan Styles..oczywiście gdy wyszliśmy z samochodu dźwięk głośnej muzyki . Oczywiście nic mi o tym nie wiadomo , ale jest impreza . Weszliśmy z Hazzą do środka było mnóstwo gwiazd takich jak np. Miley Cyrus,Justin Biebier,Katty Perry,Rihanna itd..
Zabawa zaczęła się rozkręcać,gdy weszłam chłopcy opuścili koparki,uznali że jeszcze tak ładnej kobiety nie wiedzieli . Zaczerwieniłaś się przez kochanych debili oczywiście każdemu dałaś buziaka w policzek .
H - Mam być zazdrosny?-.-
[T.I] - Oczywiście że nie - pocałowałaś namiętnie Harrego,a on odwzajemnił pocałunek .
H - hmm... Kochaniee, spokojnie bo jeszcze mnie nie zaspokoisz .
T - haha Harruś , wiesz może już z kim jedziemy w trasę?
H -Tak..
T - Dawaj
H - The Wanted
T - No to nieźle, nie idziesz od nich ?
H - Zaraz spokojnie, a ty?
T - No ja idę tylko chcę, napić się soku.
H - Idź, a ja idę do chłopaków.
T - Pilnuj się Harry .
Powiedziałaś to bo bardzo kochałaś Harrego i nie chcesz żeby się zdarzyło to samo z Seleną. Harry poszedł , a ty chciałaś wyjść na zewnątrz . Wyszłaś na balkon tak bardzo chciałabyś zapalić tego papierosa ale nie możesz ,nosisz nowe życie w sobie . Patrzysz na bawiących się ludzi,gdy nagle ktoś łapię cię w tali. To nie był Harry rozpoznałabyś go, odwracasz się widzisz Nathana z The Wanted
T - Co ty robisz?
N - Spokojnie, niedługo będziesz moja i tak
T - Wal się!
N - Z tobą zawsze. - odpowiada szyderczo się śmiejąc .
T - Co ty chcesz?
N - Ciebie.
T- Jestem zajęta
N - Od czego jest kochanek?
T - ty? hahahahahahahahahah nigdy nim nie będziesz mam chłopaka którego kocham i z którym będę mieć dziecko, z resztą odsuń się od mnie człowieku nie znam cię i piłeś alkohol . Chciałaś się wyrwać gdy on ciebie mocniej przycisnął do siebie i zaczął cię całować po szyi, zaczęły ci lecieć zły. Gdy nagle mu się wyrwałaś i uciekłaś do domu, usłyszałaś gdy krzyczał
N - Jeszcze będziesz moja, to nie koniec, spędzimy ze sobą dwa miesiące.
Pobiegłaś szukać chłopaków, znalazłaś Nialla wtuliłaś mu się prosto w klatkę piersiową, od razu odwzajemnił uścisk .
Niall - Co się stało?
T - Jezu, Niall gdzie Harry? - powiedziałaś ze łzami w oczach
Niall - Szukał cię, a teraz to nie wiem, pójdę go poszukać.
T - Zawieś mnie do domu,proszę nie chcę tutaj być.
Niall - dobrze,chodź
Wziął cię za rękę i poszliście do samochodu , po 15 minutach drogi byliście na miejscu . Weszłaś do mieszkania,pobiegłaś na górę wzięłaś prysznic i ubrałaś się w piżame. Później nawet nie wiedziałaś kiedy usnęłaś z całymi zapłakanymi oczami .


Czekam na komentarze,skarby . 
                                                               5 kom = next 
/ ~ PATT 

4 komentarze:

  1. AWWWWWWWW...dziewczyno masz wielki talent . Błagam cię dodaj jak najszybciej kolejną część bo zwariuje *w* albo chociaż zdradź kawałek bo w nocy nie zasne . Naprawde piszesz bardzo pomyslowe i ciekawe imaginy
    KOCHAM CIE <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój bosz! To było super. Czekałam na ten rozdział bardzo długo, więc czytanie go było dla mnie samą przyjemnością. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału!!! Z każdym zadziwiasz mnie coraz bardziej, ale oczywiście w pozytywnym i jak najlepszym znaczeniu!!! :)

    P.S. Mówiłam już, że cię kocham?? Tak, mówiłam, ale jeszcze raz nie zaszkodzi, KOCHAM CIĘ, JESTEŚ BOSKA!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo , dziękuję bardzo na razie nie mam czasu na pisanie bo nauka i moja mama uparciuch , ale jak tylko będę miała chwile zacznę pisać rozdział piąty z Harrym, powiem wam że za moją nie obecność postaram się aby był długi . / ~ patt

    OdpowiedzUsuń