czwartek, 11 czerwca 2015

IMAGIFY , TWEETY , KRÓTKIE IMAGINY


1.
Twój tweet: Kochani, mam dla was wiadomość. Otóż... Za 9 miesięcy dojdzie nam nowy członek One Direction! Jestem bardzo szczęśliwa!
Pregnant
Tweet Liam'a: @(twojanazwa) Fani oszaleją ,jeżeli odziedziczy urodę po tatusiu !

2.
Twój tweet:
Jak myślicie dobry wybór na randkę z pewnym panem? ;)
Outfif
Tweet Lou (stylistka chłopców) ; @twojanazwa idealne do twojej figury! Teraz chodź do mnie , bo muszę cię doszykować do końca!
Tweet Louisa: @twojanazwa czyżbym był tym ,,panem" ? ;*
Twój tweet : Możliwee , całkiem prawdopodobne.
Tweet Louisa ;W takim razie jestem szczęściarzem ...

3.
Liam: Jeżeli zaraz nie usiądziesz ,powiem [T.I] ile razy masturbo...
Zayn;Zamknij się!


4.
Twój chłopak; Mam już pierścionek ,oświadcze się jej , będziemy mieli 5 dzieci , nazwiemy je waszymi imionami.
Liam:


5.
Ty; Chłopaki!
1D;Co?
Ty; Gdzie są ręczniki?
1D;


6.
Ty: Złaźcie stamtąd!
Niall: Nie !
Louis: Dopóki nie wybierzesz!
Ty; Co mam wybrać?
Harry: Kogo z nas bardziej kochasz!


7.
Fan; Twoja nowa dziewczyna - [T.I] jest pustą idiotką żerującą na twoich pieniądzach. Płacisz jej za seks czy jesteś jej sponsorem?
Harry;


8.
*kiedy Harry widzi,że Louis się do ciebie przystawia*


9.
*twój żart nikogo nie rozśmieszył , powtórzyłaś go Niallowi*
Niall:


10.
Ty; Nie zrobisz tego - wyśmiałam go .
Louis; Przyjmuję wyzwanie , pokaże ci ,że nie jestem pantoflem - powiedział obrażony.
Ty; W takim razie zgadzasz się nie rozmawiać ze mną jeden dzień? To też się tyczy wysyłania wiadomości , dzwonienia , tak jakbyśmy się w ogóle nie znali . - odparłam pełna podziwu. Jesteś w stanie wytrzymać beze mnie jednego dnia?
Louis: Dobrze , ale ... mogę cię pocałować ten ostatni raz? - zapytał nie czekając na odpowiedz wpił się w moje usta najmocniej jak potrafił - kocham cię - powiedział i odszedł.
Nietypowe zadanie , nieprawdaż? Zrobiłam to specjalnie , nie chce żeby widział jak umieram. Zostały mi 24 godziny życia , zachorowałam na raka ,Louis nic o tym nie wie i się nie dowie.
*dzień później*
Louis wszedł do twojego domu i krzyknął;
- Kochanie udało mi się , zrobiłem to ! - był z siebie dumny , ponieważ nigdy nie rozstawaliście się na tak długo , dokonał obietnicy , nie kontaktował się z tobą , nie pisał sms'ów ani nie dzwonił. Nie było cię . Pojechał do twoich rodziców , ponieważ nie mógł na ciebie więcej czekać. Powiadomili go o twojej śmierci , dając mu list napisany przez ciebie.
,,Zrobiłeś to skarbie , teraz rób tak codziennie , Kocham Cię" . Chłopak się załamał . Nie funkcjonował normalnie. Dziennie opiekują się nim 3 psychologów. Nie mógł pogodzić się z twoim odejściem.

11.
*Chłopaki czekają na ciebie w restauracji , ponieważ ZAYN ma cie im przedstawić*
Niall; O fuck , jaka laska 
Zayn: To właśnie [T.I] , moja nowa dziewczyna

Louis: Tsaa, teraz mnie już nie nabierzesz!

TY: Cześć chłopaki  , jestem [T.I] *uśmiechnęłaś się promiennie*
Zayn: A nie mówiłem!


12.
*Schodzisz po upojniej nocy z Niall'em*
Harry: Przez was ani na moment nie zmrużyłem oka!
Ty; No wiesz.. Jeżeli robi to się 7 razy w ciągu jednej nocy to trudno być cicho...
Harry: Ile razy?!

Niall: Siedem *uśmiechnął się nonszalancko*
Zayn: Okeeej

Niall: Mówię ci stary , to było coś..

Liam: Tak , tak Nialler *mówi do ciebie na ucho* idziemy z nim do seksuologa.

13.
Harry:Kochanie...Bo ja ...zrobiłem coś strasznego...zdradziłem cię *powiedział w końcu *
Ty;Ja zrobiłam coś o wiele gorszego.
Harry; co?
Ty: Zaufałam ci *powiedziałaś po czym odeszłaś *

14.
Niall: *wskazuje na ciebie* Twoja dupa?
Liam; Moja księżniczka.
Harry:Czemu z nią jesteś?
Liam: Bo ją kocham.
Louis: Ma fajne cycki?
Liam: Ma piękne oczy.
Niall: Zaimponowała ci w łóżku ?
Liam: Jest śliczna gdy śpi


15.
*Louis piszę do ciebie sms'a po tym jak zerwał z tobą chłopak*
,,Jak się trzymasz?"
Odpisujesz mu ; ,,Jest kurwa zajebiście ,lepiej być nie może ,śmieje się cały czas,od jakiegoś czasu dławię się łzami"
Louis; ,,To dobrze"
Po 5 minutach piszesz mu ; ,,Jest kurwa tak źle jak nigdy nie było,szukam leków po szafkach , czegokolwiek .. Nic nie ma.. "
Louis odpisał ci po niespełna 30 sekundach ,,Za 10 minut jestem''

16.
Ty; Kochasz mnie?
Niall; Tak .
Ty;Kogo będziesz kochać jutro?
Niall: Ciebie.
Ty;A następnego dnia ?
Niall: Ciebie
Ty; A za 20 lat?
Niall; Inną.
Ty; kogo?
Niall; Naszą córeczkę.

17.
Zayn; Chyba się w tobie zakochałem...
Ty; Piątka!
Zayn: Ty też się we mnie zakochałaś?
Ty; Nie , oboje mnie kochamy!

18.
*Byłaś z Liamem u Josha ,po 30 minutach wychodzisz*
Josh: Ymm.. [T.I] ..
Ty; tak?
Josh; Chyba o czymś zapomniałaś..



19.
Liam; [T.I] patrzy , pokaż klatę!
Zayn;


Harry; Mam lepszą.



20.
Ty; Harry zakład o to ,że nie upieczesz babeczek bez użycia proszku?
Harry; Spoko ,spoko ,ale co będzie wygraną?
Ty; Powiedzmy ,że jeżeli wygrasz to się z tobą prześpię.
*10 minut później*
Ty; Oj Harry , nie dasz rady!
Harry; Zobaczymy.


21.
Twój tweet; Codzienny widok.Możecie zazdrościć.
Large

--------------------------
Przepraszam za tak długą przerwę...
Oceny i te sprawy ..
Znacie to..
Postaram się być pilniejsza i dodawać imaginy co najmniej raz na 2/3 dni .

3 komentarze:

  1. Walka o oceny - jak my to wszyscy dobrze znamy :D
    Uśmiałam się przy niektórych gifach :D świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Walka o oceny - jak my to wszyscy dobrze znamy :D
    Uśmiałam się przy niektórych gifach :D świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiem ja też tak mam puszę codziennie uczyć się na sprawdzian , a dzisiaj miałam te przeklęte 4 sprawdziany , muszę się codziennie uczyć , ROZUMIEM I WSPUŁCZUJE życzę jak najlepszych ocen :-). Pozdrawiam Pola :3

    OdpowiedzUsuń