niedziela, 16 grudnia 2012

Pierwsze dni 1 cz .

Byłaś już pełnoletnia. Chciałaś pojechać do Londynu ale nie wiedziałaś z kim byś mogła pojechać bo nie chciałaś sama. Zadzwoniłaś do Patrycji
- Hej kochanie
- No Hej miśku
- Mam pytanko
- No to się pytaj :)
- Chcesz ze mną jechać do Londynu . ? - zapytałam się jej :)
- Aaaaaaaaa... No jasne że chce .! -zaczęła się drzeć do słuchawki
- No to tylko jest jeden problem... -skrzywiłam się
- Jaki .!?
- Nie wiem kiedy . :) -zaczęłam się śmiać xD
- Hahaha za 3 dni .?
-okey ja już jestem spakowana :)
- Idę jeść obiad Pa :)
-  Okey Pa -rozłączyłam się
Wyszłam na spacer. Usiadłam na ławce podkuliłam nogi pod brodę i pisałam z Bartkiem (z moim chłopakiem). Napisał mi żebym się odwróciła. Zrobiłam to co napisał, za mną stał Bartek.
 Na przywitanie chciałam go pocałować w policzek ale mnie lekko odepchną. Nie wiedziałam o co mu chodzi.
- Bartek, co jest? co się dzieje .? -zapytałam.
- Chciałbym Ci coś powiedzieć...
- No co się dzieje .?
- Ale wysłuchaj mnie do końca .! -powiedział to tak jakby to był rozkaz.
- No to mów .!
- Zakochałem się... W dziewczynie którą znasz...-Był smutny.
- Ale jak to? Mówiłeś jeszcze parę minut temu że mnie bardzo kochasz .! -Rozpłakałam się. - A co to za jedna .? -zapytałam się z łzami w oczach.
- To jest Weronika...
- Dobra zakochałeś się ale nie musiałeś mi jeszcze pisać "Kocham Cię najbardziej na świecie".!
- Przepraszam...-przerwał mi
- Za co .? -zapytałam
- Za wszystko... Będę Cie Kochał zawsze !! -wstał z ławki i poszedł
Co za świnia wali mi się wtedy kiedy chce wyjechać...
Minęły z 3 godziny. Wróciłaś do domu i poszłam do swojego pokoju. Zaczęłaś płakać. Zadzwoniłaś do przyjaciółki opowiedziałaś jej wszystko, po godzinie rozmowy z nią musiałaś kończyć. Uspokoiłaś się trochę. Po tej rozmowie poszłaś do łazienki, wykapałaś się.Usiadłaś na kanapie i włączyłaś TV i nagle zaczęło leciec X Factor Zobaczyłaś w telewizji 1D, uśmiechnęłaś zadzwoniłaś do Patrycji i  powiedziałaś jej że by włączyła TV , włączyła i zaczęła mi się drzec do słuchawki haha zaczełam się śmiac. Na 2 dzień miałaśjechac do Londynu , poszłam z Patrycją pożegnac wszystkich mamę , tate , ciocie ,wujka, babcie ......itd , Byliście już na lotnisku bagaże spakowane ;) . Weszliśmy już do samolotu lecimy i był przystanek w Berlinie , zatrzymaliśmy się w Berlinie naszczęście dobrze znaliśmy angielski , poszłam się zapytac pani na recepcji kiedy samolot do Londynu . Powiedziała mi że za 10 min więc czekałam z Patrycją na samolot , Patrycja na chwile poszła do WC . Akurat przyleciał samolot weszliśmy i zaczynamy już rószac i biegną  5 debili, i zatrzymał się samolot na chwile, weszli do samolotu i jeden z nich przysiad się do Patrycji był lokowaty i ciągle się na nią patrzył . Drugi się przysiad do mnie słodki blądyn i przystojny , Patrycja założyła słuchawki i wyjeła laptopa i pisała swój życiorys , a ten loczek zaczął się Patrycji przyglądac . A blądyn położył ręnkę na mojich kolanach a ja do niego
- Ej sorki nie pomyliło ci się koleś ?!
- Ojj.. przepraszam nie chciałem , Masz takie ładne kolana że nie mogłeś się operzec .;)
-Ok nic się nie stało ale opamiętaj się trochę ;)
Następnie Patrycja wstała do wc zdjełą słuchawki  , wstawała a loczek złapał ją za biodra wkurzyła się .

Oczami Patrycji :
Złapał mnie za biodro co za debil !! powiedziałam do niego
-  Ej weź mnie zostaw ty zboku
-Ale ja cię nie dotykam
-Nie wogóle właśnie widze ok może i jesteś przystojny ale zostaw mnie wgl się nie znamy ;[
-Ale możemy się poznac jak chcesz ?!
- Może w snach jak chcesz ;)
Reszta chłopaków wykrzyczeli
- Uuuuuuuuu Dupa Harry z tego podrywu hahahahaha...
Harry odp :
- Nie bój się ;p
Harry pomalował usta czerwoną szminką i zaczął mnie całowac po rencę , Wkurzyłam się później ja pomalowałam usta czerwonąm szmynką i zaczełam go całowac po twarzy gdzie się da był cały w czerwonej szmince .
Widziałam że Iwona z blądynem dobrze się bawi uśmiechneła się do mnie , Wkońcu powiedziałam do nich wszystkich :
-Ej może się poznamy bo wgl się nie znamy
loczek powiedział :
- No właśnie ja jestem Harry ten co siedzi obok twojej koleżanki to Niall , Ten czarny to Zayn, A ten z ptakiem to Louis ten jego Ptak to Kevin , I ten na jeżyka obciety to Liam .
Później powiedziałam :
-Okk. Ja jestem Patrycja A ta co siedzi z z Nialliem to Iwona ;)
H : Spoko
N : Harry i chłopaki chocie nachwile
Ch : Ok już idzemy ;p
N : ej chłopaki podoba mi sie ta co zarywałem do niej .!?
H : Mi się podoba ta Patrycja ;p
Ch : to dobrze może w końcu bendziecie miec dziewczyny xdxd

P-Iwona chodź na chwile
I-Ok idę
p -Podoba mi się Harry
I - A mi Niall xdxd
P-Ej ja nie wiem czy to nie 1D ?
I-No chyba tak nie wiem zapytaj się haha..
P- Ok

P-Ej chłopaki czy wy jesteście z 1D
Lou :  Tak
N : Fanką  jesteś ?
P : Kiedyś byłam macie fajnie piosenki
H : To słodkie ;3
Liam : Mam nadzieje żę się spotkamy .!?
P i I : My też xdxd

Pożegnaliśmy się z nimi Harry mnie mocno przytulił i Dał mi swój numer hihihi ;d
Iwona z Niallem pocałowali się w policzek uhuhuhu myśle żę szykuję się miłośc .
I z resztą chłopaków się pożegnaliśmy .

I każdy poszedł w swoją strone .

NADAL OCZAMI PATRYCJI ;D
Znaleźliśmy Hotel był piękny , Pojechaliśmy do niego, ja weszłam do tego pokoju i wskoczyłam na jedno łóżko. w pokoju były 2 łazienki, w jednej łazience był prysznic, a w drugiej wanna. Zajełam łóżko od ściany, a Iwona od okna ;p , było tam wspaniale. Właśnie Iwona zamówiła coś do jedzenia bo byliśmy głodne strasznie byłam głodna , a ja w tym czasie poszłam pod prysznic akurat jak wykopałam się było jedzenie Pyszne kanapki z serem szynką i pomidorem uhuhuhu . Zjedliśmy i Iwona poszła się wykąpac , ona się kąpie  a ktoś do niej dzwoni ja patrze i odbieram i nagle ktoś mówi ;
-Hej to ja Niall co tam u cb śpisz już . ?
- Przepraszam ale Iwona się kąpie ;p
-Patrycja ?
- Taak
- Jak chcesz dam ci Harrego ?!
-No jak chcesz to daj
- Ale pod warunkiem, że jak Iwona się wykąpie dasz mi ją do słuchawki ?!!
- Noo.... ok.

H - Hej pati jak tam śpisz ?!
p - Nie śpie tylko czekam na Iwone może obejrzymy jakiś film ?
h - A byśmy mogli wpaśc z Nialliem do was na film ?
p- no okey ale kupicie popcorn ?
h - haha tak dla Ciebie wszystko .;)
p - a co obejrzymy ?! może tytanic
h - Tak kocham ten film ty też ?
p - no baa  ;3
h- to my jedziemy paaa ;**

Ej Iwona krzyczę ;
Przyjdzie niall z harrym na film !!
- Spoko, co ale ja brzydko wyglądam !!!
- to się ogarnij szybko xdxd
- superr..deklu <3 !

Iwona się szybko ogarnęła i kilka minut później zapukał ktoś ja otwieram, a tu bukiet róż przedemną i wyskoczyli dwóch wariatów .
H - wystraszyłem ?
P - Takk ;D
Niall zaczął  romansowac z Iwoną , Harry ze mną siedzimy i oglądamy film , ja i Iwona płaczemy ten film jest taki romantyczny .
P - Harry ?
H - Co ?
P - Podasz mi popcorn ?
H - Skończył się !
P - Iwona i Niall idzcie po popcorn ?
I - Okey to chodź ?
N- ok
I - zaraz bendziemy pa

 Nagle czuje rękę na swojim ramieniu i dobrze wiedziałam że to Harry, przesunął moje włosy delikatnie i szepchnął mi do ucha :
- Chcesz byc moją dziewczyną ?
P - ale znamy się dopiero 1 dzień ! ;[ , Pomyśle okey ?
H - Okk. pamiętaj zależy mi na tobię <3

Przyszła Para zakochanych z popcornem . powiedziałam a Iwona na to

I- i co i co jesteście razem ?
P- ale ja go znam tylko 1 dzień pomyśle ok.
I- ty debilu Powiedz taak !!!!
P- daj mi pomyślec bożee....wyszłam na balkon .

Było troszkę zimno , zapaliłam jednego papierosa . Harry wszedł na balkon powiedział ;
H- Ty mój palaczu chcesz bluze
P- możesz dac jak chcesz missiu ;**
H- Chodź na film teraz najlepszy moment ;p
P- Okk

Niall powiedział ;
-możemy zostac na noc ?
I- tak ale nie wiem jak patrycja ?
P- okk. tylko kto z kim śpii ?
N- ja z Iwoną
H- Ja z patrycją jak mogę ?!
P- no jasne że możesz mój głuptasie

Iwona powiedział ;
I-idę spac .
N- ja też cześć wam ;pp

Harry i ja zostaliśmy sam na sam . Byłam skrępowana Harry się ciągle na mnie patrzył...
Harry przysuną się do mnie...:
H- To co .? -zapytał
P- Ale z czym .?
H- No z nami .?
P- Daj mi się z tym przespać, dobra .? Wytrzymasz do jutra .? -zapytałam się go
H- No...dobra niech Ci będzie- odpowiedział
Poszłam do łazienki się przebrać w piżamę, wyszłam z łazienki i poszłam się położyć spać.
H- A na mnie nie poczekasz .?
P- Sorry, było wcześniej powiedzieć :)
Harry podbiegł do mojego łóżka i położył się koło mnie, w jego ramionach było tak fajnie , zachciało mi się popcornu więc powiedziałam do Iwony ;
P- Podasz mi popcorn ?
I- A sama nie możesz wstać ja już śpię...
P- masz bliżej ... :)
I- No dobra masz -wstałam i podałam jej.
P- Dzięki... Kochan jesteś :)
I- Wiem... :)

OCZAMI IWONY ( w tym samym czasie)
P- Iwona i Niall idźcie po popcorn ?
I- Okey to chodź ?
N- ok
I - zaraz będziemy pa -powiedziałam zaraz po tym wyszliśmy. Doszliśmy do windy Niall wcisną guzik
 aby winda przyjechała. Przyjechała winda, weszliśmy do niej. Nikogo w tej windzie nie było oprócz nas obydwoje. Gdy jechaliśmy na dół, Niall się do mnie przysuną i złapał mnie lekko za rękę. Przybliżył się i zdawało mi się że takkk jak byy... chciał mnie pocałowac , albo powiedziec tylko nie wiedziałam co wybierze , powiedział ;
N- wiesz Iwonaa... jesteś zajebista , nie wiem ale chyba się zakochałem .!
I- w kim ?
N- no.. w Tobię !!?
I- Jaa w Tobie też...
N- Kocham cię <3 !!
I- Ja Ciebie też Kocham ;3

Uklęknął Niall wyciągnął moją renkę i się zapytał ;
N - Zostaniesz moją dziewczyną !! -zapytał zdenerwowany.
I - Taaakkkkk !!!! -krzyknęłam

Pocałowaliśmy się moje wargi poczuły jego , nasze języki zaczęły tańczęć.

Powiedział ;
N - narazie nie mówmy Harremu i Patrycji okey ?
I - okk... ;c


Wróciliśmy z popcornem ale.. Patii z Harrym już spalii my z Nalliem też położyliśmy się przytulił mnie i zasnęłam .

Nagle Patrycja :
P- Podasz mi popcorn ?
I- A sama nie możesz wstać ja już śpię...
P- masz bliżej ... :)
I- No dobra masz -wstałam i podałam jej.
P- Dzięki... Kochan jesteś :)
I- Wiem... :)
Wróciłam do łózka i z trudem zasnęłam bo Patrycja wcinała popcorn...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz