poniedziałek, 17 grudnia 2012

Pierwsze dni 2 cz.

Wstałam pierwsza jaa  poszłam się wykąpac  , później wstała Patrycja , później Harry i Niall .
Później jak wszyscy wstali , wyszykowali się i wgl , poszliśmy na tak zwaną "stołówkę",
Weszliśmy i zaczęliśmy jeśc ale nagle zleciało się ludu tłumy do Harrego i Niallia .
Zaczęły się nas dopytywac kim jesteśmy ? Ale my nic , autografy i wgl tylko na tym im zależało , więc my poszliśmy po jedzeniu do pokoju , a oni zostali .

OCZAMI PATRYCJI ;

Weszłam do pokoju rzuciłam się na łóżko i zaczęłam myślec , co z Harrym i ze mną , nie wiedziełam spytałam się Iwony a ona na to ;

-No wiesz harry jest przytojny i ty fajny to chyba raczej tak .
P- no nie wiem .

Poszłam wziąć  prysznic , wyszłam spod prysznica owinęłam się w czerwony ręcznik wyszłam z łazienki  przyszli chłopcy Harry to normalnie nie mógł by oczu ode mnie oderwac haha....xdxd .

Iwona i Niall jak zwykle przytulasy , za bardzo to nie wiedziałam o co chodzi czy są razme czy nie . I nagle przypomniało mi się że miałam dać Harremu odpowiedz co z nami ?!

Ubrałam się w ładne wdzianko (grafike dam wam w nowym poście jbc) .

Pomyślałam i poszłam z Harry 'm na spacer do parku , Usiedliśmy w parku na ławce
 i powiedziałam ;

P- No wiesz myślałam na tym pytaniem co mi zadałeś .
H- Naprawdę ? Ciesze się i co , i co ?!!
Cieszył się jak dziecko .
P- Kocham Cię <3 ! -pocałowałam go !


OCZAMI HARREGO ;

Pocałowała mnie poczułem się jak w niebie, też ją Kocham i to bardzo .

Oczami Patrycji ;

Harry powiedział do mnie ;
H- Ja też cię Kocham chce z Tobą być .
P- Ja też chce z Tobą być

   Nagle coś przez sekundę przed moimi oczami błysnęło na biało , ja patrze, a to paparazzi mówię do Harrego ;

P- Harry paparazzi nam zrobiło zdjęcie .!!!!
H- No to co , chcę że by wiedzieli o nas wszyscy wykrzyknął .
P- Ale bęndzie plotka o nas na świecie !
H- No to co kocham Cię i tylko Ty się liczysz !

Zaczynamy biec !!

Niedaleko była mała płytka rzeczka , biegniemy bardzo blisko brzegu harry biegł przy rzece ja od strony plaży, nagle popchnęłam Harrego i wpadł do rzeki . Wpadł i upadł później wstał i zaczął za mną biec złapał mnie był cały zimny i mokry wziął mnie na ramię i głowe miałam w wysokości jego pół brzucha nogi tam gdzie jego ramię . Później zaczął biec w strone rzeki i wrzucił mnie do niej, upadł on i ja, zaczęliśmy się chlapac było wprost cudownie . Pocałowałam go miał bardzo mokre usta ..xd , jak skończyłam go całować wyszłam na plaże i on też wyschnęliśmy trochę i zaczęliśmy wracac do domu .

OCZAMI IWONY ;

Patrycja i Harry poszli do parku długo ich nie było więc wykorzystałam ten czas i w tym samym czasie co oni byli gdzieś ja chciałam spęndzic ten czas z Niall 'em .

Niall leżał i zajadał się kanapkami zapytałam się niego ;

I- Może gdzieś pójdziemy ?
N- gdzie byś chciała ślicznotko ?
I- Do kina lub do ciebie .?
N- no okey może do mnie zapoznasz się bardziej z chłopakami ?
I- Okey .

Ogarnęłam się i zrobiłam lekki make-u.
Niall czekał i co chwile mówił ; już , już . ;)
I- Jeszcze nie poczekaj chwile .

Zostawiam kartkę do Patrycji ;

Jadę do Niallia bęnde później paa ;p

Wzięłam torebkę, najpotrzebniejsze rzeczy wsadziłam do torby i zamknęłam pokój Patrycja miała swoją kartę czytnikową. Jedziemy samochodem 20 min drogi i już jesteśmy , wysiadłam z samochodu i Niall zaprosił mnie do środka weszłam i zobaczyłam piękny dom w środku i na zewnątrz też .
W pokoju przed Tv siedział Zayn , Louis i Liam krzyknęli do nas ;
Wszyscy- Siemka wchodzcie !
N- No już idziemy.

Było tam pięknie oczywiście Niall nalał mi sok do picia i sobię też . Louis , Liam i Zayn nalali sobię piwo , Zaczęliśmy oglądac Tv , godzinę później Zayn zadzwonił do Harrego ;

Z - Hej wpadniesz do nas są chłopaki i Iwona z Niall 'em.
H - Poczekaj zapytam się Patrycji , Ok bendzięmy o 19.0, cześć.
Z - Czekamy paa, kupcie piwo ;)

Wybiła 19.00 przyjechał Harry i Patrycja , patii była jak zawsze ładnie ubrana .

Usiedli z nami położyli chpisy na stół cebulowo-serowe , i piwko byłoo , Louis dał taki plan że by zagrac w butelkę wszyscy się zgodzili ,Zayn pierwszy zakręcił butelką widac było że Patii się denerwuję . Wypadło na Louisa wszyscy się zaczęli się śmiać Zayn powiedział ;
Z- No to Louis hmm.... przytul Patrycję ;p
Lou - Ale ...
Z- Nie ma żadnego ale ..
P - What ? !!
Z - No co ;)
P - yyyy......
Z - No dawaj Louis !!

OCZAMI PATRYCJI ;

Louis zbliżył się i objął mnie tak delikatnie.

Zayn - No ale namiętniej .!! , Harry popatrzył się tak z zazdrością .

Louis wyciągnął ręce i mnię przytulił , później Louis zakręcił butelką ale ,Harry przerwał i powiedział musimy wam coś ogłosic z Patrycją wziął mnie za rękę i powiedział ;
H- Chłopaki , jesteśmy razem Ja i Patii ;)
Chłopcy- Nie no Harry trzeba to uczcic ;)
H - Piwko jest ?
Ch ; jest ;)

Wszyscy zaczęli śpiewac "Kiss you"  Harry i ja pocałowaliśmy się xdxd ,
Czułam jego ciepłe wargi na moich. Czułam się jak w niebie. Gdy skończyliśmy się całować zauważyłam, że Niall złapał Iwonę za rękę i poszli do kuchni. Nie wiedziałam co robią chciałam ich odsłuchać ale Harry mnie wziął na ręce.

Oczami Iwony:

Śpiewaliśmy "Kiss You" dla Harry 'ego i Patrycji :) Po tym jak skończyliśmy śpiewać Niall złapał mnie za rękę i zaciągną mnie do kuchni. Weszliśmy do kuchni i :
N- Iwona...
I- Niall co się stało jesteś trochę smutny...
N- Chciałem Cię zapytać czy...
W tym momencie do kuchni wszedł Lou.
Lo- Oj chyba przeszkodziłem... Już mnie tu nie ma :)
Gdy Louis wyszedł z kuchni zapytałam się:
I- Czy....chcesz powiedziec im to teraz że jesteśmy razem ?
N - Jak chcesz ?!
I - Okk. powiemy ?
N - Tak ;p


Niall i ja poszliśmy razem do pokoju za rence wszyscy się patrzyli i patrycja zapytała ;

P -A wy co ?
I - gówienkoo xdxd
P - haha bardzo śmieszne
I - no co jesteśmy razem
P - to gratuluję :DD
Ch - Wszyscy gratulujemy ;pp , wiedzieliśmy że wszyscy bendą miec kiedyś jakieś dupyy...

Był melanż wszyscy zaczęli pic alkohol nawet ja hahahs...
Wszystko robiliśmy np. śpiewaliśmy , tańczyliśmy , paliliśmy ,
Patrze na zegarek a tu  3;00 nad ranem wziełam Patrycję i Niallia , Harrego do nas do aparamęntu ;)
Powiedziałam ;
I - chodzcię idzemy !!
P - chwilkę ,.
H - okey możemy iśc .
N - idziemy kurde..

Wzięłam ich  wszystkich do samochodu i zawiozłam Patrycję i Harrego do niego . A ja z Nialliem pojechaliśmy do apartamentu ;p , Weszliśmy na górę do pokoju Niall żucił się na łóżko powiedziałam ;

I- idź się kąp !
N - nie chcę mi się
I - a co mnie to obchodzi że ci się nic chcę idzesz i już .
N - nie
I - nie ?
N - tak
I - Nie będę spać z brudasem .
N - okey już idę się myc .

Poszedł się myc położyłam się na łóżko i zaczęłam myśleć bardzo jestem wdzięczna losy że mogłam ich wszystkich spotkać ;DD .

Niall wyszedł spod prysznica , i ja poszłam szybko się wykąpałam jak już wszyłam z spod prysznica Niall już  spał położyłam się obok niego pocałowałam tego mojego wariata w czółko powiedziałam dobranoc i też zasnęłam .


OCZAMI PATRYCJI ;


Weszłam z nim do domu zaczął mnie całować , (weź tu z takim wytrzymaj )
Powiedziałam ;
P- co ty robisz idź się myj !
H- no alee...
P- nie ma żadnego alee...
H- no dobra

Szedł do łazienki pociągnęłam go za koszulkę odwróciłam  go i Pocałowałam nie chciał się oderwać ale jakoś poszedł wykąpał się poszedł po płatki w tym samym czasie co on poszedł ja poszłam się wykapać wykąpałam się ubrałam jego dużą koszulę która była na mnie za duża ale wyglądałam w niej bosko . On jadł ja leżałam i malowałam paznokcie na błękitny , i nagle zadzwonił telefon wyświetlił się mój były chłopak Paweł odebrałam i powiedział do mnie ;
Paweł- Cześć
P- po co do mnie dzwonisz ?
Paweł- chcę do Ciebie wrócić...
P- ale ja nie chcę , cześć
Paweł- poczekaj
P- zdradziłeś mnie nie chcę cię znać !!
Paweł- Ale...
P- nara !!

Harry później się zapytał kto to ;
P- nikt znajomy z Polski
H- a okey .

Zapytałam się ;
P- Idziemy spać ?
H- No dobra

Poszłam do Harry 'ego do pokoju i zasnęłam po 10 min , później przyszedł Harry jego zimna ręka znajdowała się na moim brzuchu , była Zimmnnaa,.. xdxd
powiedziałam ;
P- Dobranoc kochanie ;p
H- Dobranoc misiu :*




Następnego dnia rano ...
Do naszego pokoju wpadł Niall, Iwona też ale weszła spokojnie i zamknęła drzwi...
I- No dzień dobry gołąbeczki :)
P- No hej, a to która godzina, że tak wpadliście .?- Powiedziałam zaspanym głosem...
N- Prawie 10 :)
H- Idźcie spać jestem zmęczony... hahaha :)
N- Nie bo ja i Iwona jesteśmy głodni, a wy nam będziecie towarzyszyć :)
I- No ruszać się, sami nie pójdziemy...
N- Ogarnijcie się szybko :)
P - Ale gdzie pójdziemy ?
N- do Nandos'a
H- Okey już wstaje... :)


Pół godziny później wszyscy byli gotowi i wyszliśmy i poszliśmy , byliśmy na miejscu weszliśmy było dużo stolików usiedliśmy przy ścianie ;33 Niall zamówił frytki , kurczaki i colę .


Harry Wziął mnie za rękę i powiedział ;
H - Too jak pójdziesz ze mną na tą Imprezę ?
P - No ok a Niall idzie z Iwoną?
H- Chyba tak , Niall idziesz z Iwoną na Imprezę u Rihanny ?
N - Tak .
I - ale na jaką Imprezę ja o niczym nie wiem ?
N - Rihanna urządza imprezę .
I - A no okey idę ;p
N - Ale głodny jestem !!
H - Bożę Niall chyba cię nie zagłodzimy !?
N - a skąd wiesz ?!
P - bo wiem ;)

Wreście pani przyniosła nasze zamówienie
Zjedliśmy pojechaliśmy do domu ale oczywiście zatakowali nas paparazzi ;(.

Pojechałam do domu z Iwoną a Harry z Nialliem pojechali do siebię , każdy poszedł w swoją stronę .  Wyszykowałam się i pojechałam po Harrego weszłam do domu po cichu chciałam zrobic niespodziankę ja patrze a w salonie Taylor z Harrym całują się ..zobaczyłam ich, torba mi wypadła z rąk podniosłam i uciekłam  wybiegł za mną Harry gonił mnie ale zdążyłam mu uciec ,  popatrzyłam się za siebie nie gonił mnie nikt więc zadzwoniłam do Iwony..

P-jesteś w domu ?
I - Tak a co ?
P - czekaj na mnie ! powiedziałam rozpłakana
I- No dobra,ale co się stało?!
P - Powiem ci jak przyjdę .paa

Rozłączyłam się i zaczęłam biec z płaczem przepychałam ludzi że by jak najszybciej byc w domu , minęło jakieś 20 min i byłam w domu weszłam Niall i Iwona byli w domu i zapytali ;

I- Co się stało ?
P- Nooo...
I- No co ?
P - Poszłam do Harry 'ego do domu ..i..
I- No móww !!!
P-Weszłam do domu cicho i zobaczyłam ichh .
I- Kogo ?
P- Taylor i Harry 'ego całujących się . -powiedziałam zapłakana ..
N- Współczuję mam pomysł o teraz będzie Cię szukał więc pojedziemy do Liama , Zayna , Louisa i tam zostaniemy dobrze ?
P- Ok
I- No okey to Patii spakuj walizkę weź najpotrzebniejsze rzeczy dobrze ?
P- No dobra , spakowałam się -powiedziałam .
P- Możemy już iść .
N- to idziemy .

Wszyscy wyszli i pojechaliśmy do Nialla .
Jak byliśmy już na miejscu weszłam do środka do domu powiedziałam ;

P- Heyy...chłopakii :DD
Lou - Hejj młoda, a co się stało, że ty do nas z walizką ?
P- Bo.. kilka godzin temu wyszykowałam się i poszłam do Harry 'ego weszłam cicho ja patrze, a w pokoju on z  Taylor całują się rozpłakałam się i uciekłam,
N- No i on pewnie będzie jej szukał będzie mogła zostać u was na kilka dni ?
Li- No proste, że tak ;dd
Zay- Tak mi to nie przeszkadza .

Przytuliłam ich wszystkich i powiedziałam;
P- Dziękuję wam jesteście kochanii .
Ch.-Nie ma za co jesteś naszą przyjaciółką .

Niall z Iwoną poszli do domu bo musieli coś jeszcze załatwić , ja zostałam z chłopakami i się ich zapytałam ;

P- No ok tylko gdzie będę spać ?
Lou- Chodź Cię zaprowadzę
-Poszłam za Louisem, zaprowadził mnie do pięknego pokoju i powiedział, że To Harry 'ego pokój kiedyś w nim mieszkał ale teraz już nie .
Lou-rozgość się czuj się ja u siebie w domu ok.?

P- Ok . Wyszedł zostawił mnie samą od razu, zaczepiła mnie ta myśl co ze mną i Harrym , czemu on to zrobił . zaczęłam płakać było mi tak smutno .

Rozpakowywałam się i zobaczyłam auto Harry 'ego przez okno i nagle słyszę krzykii powoli zeszłam na dół usłyszałam jak Liam mówi, że Patrycji nie ma usłyszałam to później usłyszałam tylko takie coś jak by się bili szybko zbiegłam na dół zobaczyłam jak Liam leży na podłodze podbiegłam szybko wyjęłam lód i przyłożyłam mu do głowy, Harry powiedział do mnie ;
H- To nie tak jak myślisz Patrycja !
P- No a jak proszę idź już sobie nie chcę cię znać idź do swojej Taylor ;)
H- No ale daj mi wytłumaczyć !
P- Nie !! , Idź już !!
Zayn powiedział do Harry 'ego ;
Z- Stary nieźle narobiłeś .;/
H - No wiem
Z- Czemu nawet nas okłamałeś że się z nią już nie spotykasz ..?
H - Patrycja proszę wybacz mi !
P- Idź z stąd nie chce Cię znać . pobiegłam do pokoju ,

Usiadłam na łóżku i nie wiedziałam co mam robić ?!

Ktoś zapukał do mnie do pokoju zapytałam się ;

P-Kto tam ?
H- To ja Harry
P- Czego chcesz ?
H- Daj mi wytłumaczyć ?
P- Nie Harry ja postanowiłam dać ci spokój nie chce pomiędzy was wchodzić !
H- Ale ty nie weszłaś po między nas .!!
P- To czemu to zrobiłeś ?
H- To ona mnie znienacka pocałowała .
P- Weź proszę Cię ,sam siebie okłamujesz ...
H- Mogę wejść ?
P- na chwile .
Harry wszedł i uklęknął i powiedział ;
H- Patrycja to ja Ciebie kocham , tylko ciebie to ona mnie pocałowała znienacka naprawdę . wierzysz mi ?!
P- Nie wiem czy ci jeszcze wierzyć ;/
H- Ale proszę ja chcę z Tobą być .

Harry wstał i powiedział mi w oczy ;

H- Kocham Cię! -zbliżył się i nasze usta się zbliżyły , nasze usta dotknęły się nasze języki zaczęły tańczyć wolny taniec odepchnęłam go i powiedziałam;
P- co my robimy ?
H- to z miłości widzisz jesteśmy sobie przeznaczeni .KOCHAM CIĘ PATRYCJA !! <3
P- Ja ciebie też <3

Całowaliśmy się, później  zeszliśmy razem na dół, a na dole stała Harry 'ego mama powiedziała do niego;

M - Harry miałeś przyjechać czemu nie przyjechałeś ?
H - bo mi coś wypadło mamo poznaj moją dziewczynę Patrycję .

Podała mi rękę podałam wzajemnie powiedziałam ;

P- Miło mi panią poznać ;)
M- mi Ciebie też
P- Harry mi dużo o pani mówił ;))
M- Harry co ty o mnie mówiłeś, że bym później nie wstydziła xdxd ;p
H- nie będziesz się wstydzić mamo .

Była 18, a za godzinę mieliśmy jechać do Rihanny na imprezę więc szybko wstałam z łóżka szybko pobiegłam do Harry 'ego krzyknęłam ;

P- Harry mieliśmy iść na imprezę do Rihanny ?
H- A no tak więc szybko szykuj się ja idę po garnitur .
Harry poszedł , a ja wyciągnęłam z szafy moje ulubione rzeczy . (W następnej części wam pokaże będzie na samym początku okey ?)


Pomalowałam się lekko i byłam gotowa zapytałam się Harrego ;

P - Jużżż ?!!
H- Tak chodź kochanie .

Otworzył mi pierwszy drzwi powiedział ;

H - Zapraszam panią . uśmiechnął się
 P - Udajesz titanica ?
H - haha takk proszę pani ;3
P- dziękuję.

Wsiadłam do samochodu , Harry też pojechaliśmy godzinę później byliśmy troszeczkę się spóźniliśmy ale Rihannie to nie przeszkadzało weszłam do domu Riri było tam pięknie basen wszystko tam było .

Byli tam wszyscy Katy Perry , Lady Gaga , Adele , Carly rae Jespen , Taylor Swift , Cher Llody , Justin Bieber , Bruno Mars , Pitbull , Victoria Justice , Bella Thorne , Miley Cyrus , Zendaya Coleman , Selena Gomez no po prostu wszyscy ;**

Bawiliśmy się super tańczyłam z Harrym , Liam z Danielle , Zayn z Perrie , Louis z El , Niall z Iwoną wszyscy się świetnie bawili była moja ulubiona piosenka "Call Me Meybe" Harry poszedł do łazienki, a ja zaczęłam tańczyć z Iwoną zaczęliśmy tańczyć , tańczymy śpiewamy tą piosenkę wybiegamy na taras tam gdzie basen zaczęliśmy się wydzierać "Call Me Meybe" aż w końcu w oknie z góry zauważyłam Harry 'ego który się śmieje i uśmiecha , mówię do Iwony ;

P- dawaj skaczemy do basenu na trzy cztery ?
I - Okey .

Wszyscy wyszli z domu na taras i patrzyli się na nas i też śpiewali "Call Me Meybe"

Krzyczę do Iwony ;

P- Raz..........

P- Dwa.............

P- Trzyyy i Cztery .!!!

Wskoczyliśmy , wypłynęłam z wody i przede mną wypływa Iwona i krzyczymy ...;

-Tak się bawią Przyjaciółkiiiii !!! <3


Harry zleciał na dół i mówi do nas ;

H- Wychodźcie !!
P- To ty chodź do nas
H- Kocham was wy moje wariatki. -I wskoczył do nas do basenu !!

Zrobiłam głęboki wdech i zanurkowałam pod wodą otworzyłam oczy pod wodą widziałam tylko nogi Iwony ale tak pomyślałam gdzie jest Harry nagle poczułam jego ręce na moich biodrach odwróciłam się i zobaczyłam Harry 'ego był taki przystojny te jego zielone oczy pocałowałam go z namiętnością , poczułam że ten pocałunek był odwzajemniony później szybko wypłynęłam na powietrze i wyszłam z basenu Harry też wyszedł poszedł do kuchni by coś pochrupać .

Ja poszłam wziąć coś do picia wzięłam sobie drinka i usiadłam przy barze nagle siada obok mnie Justin Bieber powiedział ;

JB- Hej dziewczyna Harry 'ego ?
P- Tak .
JB- Fajnie ci w Anglii ?
P- Tak
JB- Poznałaś już wszystkich ?
P- Można tak powiedzieć
JB- Ładna jesteś ;)
P- Dziękuję . -Uśmiechnęłam się .
JB- Ty się nazywasz... Patrycja ?
P- Tak, a Ty Justin ?
JB- Tak :) może zatańczysz?  -Akurat puścili wolną piosenkę ;( .
P- No dobrze .

Justin wyciągnął rękę moja dłoń poczuła jego jego ręka na moich biodrach moja ręka na jego szyji zaczęliśmy tańczyć . Dla mnie tak jak by leciała wieczność na szczęście się skończyła po chwili słyszę ;

JB- Dasz mi swój numer ?
P- Ok. -Po chwili dałam numer .
P- Wiesz jestem strasznie zmęczona paa .

Poszłam szukać Harry 'ego i znalazłam w samochodzie czekał na mnie wsiadłam i powiedziałam ;

P- Jedziemy ?
H- Tak .

Wsiadłam i pojechaliśmy do niego po jakiejś godzinie byliśmy na miejscu .

Wysiadłam z samochodu i poszłam do domu weszłam torbę rzuciłam w przedpokoju , szpilki były na schodach, a ja poszłam do łazienki wzięłam kąpiel wyszłam z wanny założyłam długą i duża bluzkę Harry'ego i do tego moje majtki wyszłam poszłam do kuchni Harry był w swoich bokserkach zrobiłam sobie płatki zjadłam spytałam się ;

P- Misiu idziemy spać ?
H- Tak chodź słońce

Wziął mnie na ręce .
P- Harry co Ty robisz ? haha
H- Trzymam swoją dziewczynę ;)

Zaniósł mnie na łóżko zaczął mnie łaskotać śmiałam się jak nie opętana *-*

P- Harry przestań
H- nie
P- No proszę !
H- dobrze :)

Położyłam się w łóżku Harry przy mnie zasnęłam i poczułam buziak w głowę następnie szybko zasnęłam .

OCZAMI IWONY ;

Wzięłam Niall 'ia z tej imprezy i pojechaliśmy pożegnaliśmy się z wszystkimi i wyszliśmy na szczęście Niall nie był tak pijany.

Wsiadł za kierownice i pojechaliśmy , wysiadłam u nas na ulicy i poszłam do domu Niall wysiadł z samochodu i podbiegł do mnie wziął mnie za rękę i szliśmy wzdłuż ulicy trzymamy się za rękę popatrzyłam w niebo zobaczyłam pełno gwiazd pomyślałam sobie ; dziękuję za te szczęście, które spotkałam jestem zadowolona z tego bardzo jestem ci wdzięczna .

I- Ałłł.... Niall za co to było ?
N- No bo mówiłem do Ciebie a Ty nic !
I- Kocham Cię <3
N- ja Ciebie też Kocham <3

Weszłam do domu rzuciłam torebkę w przedpokoju , poszłam do łazienki wzięłam kąpiel ubrałam się w piżamie zeszłam do kuchni zrobić sobie kolację nic nie było prawie w lodówce powiedziałam ;

I- Niall pojedziemy na zakupy okey ?
N- Dobrze Kochanie .

Wzięłam z lodówki truskawki poszłam z truskawkami do salonu usiadłam przed telewizorze i zaczęłam oglądać TV, a Niall poszedł się kąpac . Nagle zadzwoniła do mnie moja mama o.O

Odbieram ;

I- Hej mamo
M- No cześć misiu jak tam w Anglii ?
I- W "Wielkiej Brytanii"...mamoo. Dobrze , mamo wiesz zadzwonię do ciebie jutro okey ?
M- Dobrze pa córeczko .


Niall szedł na dół
I- Niall idziemy spać ?
N- Tak

Poszłam do łóżka położyłam się Niall też pocałowałam go w czoło , miał zimne łapska trzymał mi je na biodrach xd

I- Dobranoc misiu <3
N- nic nie powiedział tylko pocałował mnie w szyję .













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz