niedziela, 9 czerwca 2013

Kuzyn Zayna ♥

Byłam i jestem przyjaciółką chłopaków. Ale pewnego dnia w moim życiu pojawił się ktoś, kto mi się spodobał od pierwszego wejrzenia. On był cudowny. Pewnego wieczoru szłam się przyszykować się na imprezę z chłopakami i Danielle :) Danielle przyszła do mnie o 14 a miałyśmy na 19.  Poszłam do łazienki się wykapać. Po wyjściu z łazienki podeszłam do szafy i otworzyłam ją i przeglądałam jakieś ubrania. Nie miałam co wybrać. Więc zawołałam Dan.

-Daaaaaaaaaaaaan .!
-Coooooo .?
-Chodź tu na chwile .!
-Zaaaaraz .!
-Nie zaraz... Teraz.!!!
-No juz ide, ide...... No co chcesz .?
-Pomóż mi wybrać sukienkę :) - zrobiłam duże oczy i zagryzłam lekko wargę.
-Bosz.... Iwona... nie masz większych problemów... .? No dobra niech Ci będzie :) - uśmiechnęła się susząc swoje piękne ząbki :)

Dan wybrała dla mnie czerwoną sukienkę od pasa w górę ma białe paski. Do tego buty jasne adidasy za kostkę i torebka czarna mała.
A to wszystko wyglądało tak :

Była już 17 więc wysuszyłam włosy, a Dan zrobiła mi kłosa i lekki make-up.

                                              

Danielle jak zawsze pięknie wyglądała. Zayn i Liam po nas przyjechali.
Ja-Siemka misiaki :*  - na przywitanie oczywiście buziak w policzek
Z-No Cześć pięknę :)
D-No Cześć :) Hej skarbie :*
L- Hej kochanie :*
Gdy już dojechaliśmy do klubu czekali na nas chłopaki i jakiś chłopak. Harry otworzył nam drzwi od samochodu.
H- Witamy, witamy :*
N- No wreszcie. Hej =*
Lou- Siemka ;* To aż takie korki .?
Z-No niestety. A właśnie Iwona, Dan poznajcie mojego kuzyna Artura.
A- Cześć Artur jestem miło mi was poznać :)
 Ja- Hej Iwona jestem mi Ciebie też miło poznać :)
Dan- No siemka. A teraz do klubu bo już mi się nudzi ;p
Weszliśmy do klubu oczywiście Niall wyrwał się od razu.
N-Iwona zatańczysz .?
Ja- Z wielka chęcią. -była wolna piosenka. przytuliłam się do Nialla. Przez pół wieczora z nim tańczyłam. Potem podszedł Artur.
A- Odbijamy ^.^ -powiedział do Nialla.
N- No dobra tylko masz mi ją później oddać :)
A- No dobra dobra :) - wyszczerzył ząbki. -uśmiechałam się. zagrali specjalnie "Enrique Iglesjas- Hiro"
Przez ta piosenkę zaczęłam płakać, więc żeby nikt nie widział wtuliłam się w chłopaka.
A-Iwona nic Ci nie jest.
Ja- Nie nic mi nie jest po prostu.... ta piosenka jest taka wzruszająca. -Chłopak nagle....





_________________________________________________________________________________

Podoba wam się .? Proszę o komentarze :D
A jeżeli spodobał wam się Artur to tu macie do niego aska: www.ask.fm/hotbitchx

Niedługo ukaże się drugi rozdział :)



2 komentarze: