niedziela, 23 czerwca 2013

Kuzyn Zayna ♥ cz.2

Chłopak nagle mnie pocałował. Spojrzałam na Niall'a patrzył się na Artura złowieszczo. Niall podszedł do nas i uderzył Artura, zaczęli się bić o mnie... Czułam się z tym źle jednak w głębi duszy czułam takie jakby szczęście, jednak złość i smutek przerósł kapek szczęścia. Zaczęłam krzyczeć .!
I- PRZESTAŃCIE .! PROSZĘ PRZESTAŃCIE .! -zaczęłam płakać. Zayn, Liam, Harry i Louis próbowali odciągnąć od siebie chłopaków. Na szczęście się im udało. Byłam bezsilna pociągnęłam za sobą Dan i wybiegłyśmy. Poprosiłam Dan żeby mnie zabrała do domu.
I- Dan zabierz mnie do domu... nie wytrzymam tu dłużej .!
Dan- Okey. Tylko wiesz, że nie mam prawa jazdy...
I- Trudno... zabierz mnie stad .! - Dan zadzwoniła po taxi. Po chwili pojawiła się tax'ówka. Wsiadłyśmy do niej i pojechałyśmy do domu. Dziewczyna otworzyła drzwi wbiegłam do domu w biegu zdejmujac buty i pobiegłam do pokoju na poddaszu. Zrobiłam sobie tam z dziewczynami wspólny kącik. Było tam strasznie dużo poduszek mięciutki dywan na którym się położyłam.
Coś podobnego do tego ;p

Zaczęłam płakać. Przyszła do mnie Dan.
Dan- Iwona nie płacz proszę Cie.
I- Jak mam kur*a nie płakać .? No jak .?
Dan- Iwona spokojnie, uspokój się. Chłopaki już jadą.
I- Nic im nie jest .? Niallowi i Arturowi .?
Dan- Nie, a na pewno nic poważnego. -pocieszał mnie dopóki Chłopcy nie przyjechali. Nagle słyszę otwierające się drzwi wstałam szybko i zbiegłam na dół. Weszli wszyscy nawet Artur. Zachowywali się tak jakby się nic nie stało. Podbiegłam do chłopaków spoliczkowałam najpierw Niall'a, a później Artura. Potem pobiegłam na górę.
Kurde nie mam weny ;c Może później coś dopiszę ;p

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ;) Piszesz dobrze ale mogło by być lepiej ;D Chętnie zostanę tutaj na dłużej, weny ;3 Zapraszam do mnie przygodawlondynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to! Mam prośbę, możesz mnie poinformować o następnym rozdziale na TT? Jak coś to @BiBi_Wiat. Byłabym bardzo wdzięczna. Chciałabym wiedzieć co będzie dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  3. No jasne że Cię poinformuje :) Tylko jeszcze nie wiem kiedy napiszę bo nie mam do tego weny ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju świetne :) czekam na kolejną część! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na kolejną część!!!! :D

    OdpowiedzUsuń