wtorek, 17 marca 2015

Niall cz.2 DZIEWCZYNA Z TELEDYSKU

- Cięcie ! - powiedział Daniel - to było genialne  ! Wy jesteście genialni ! To będzie najlepszy teledysk ever! - zaczął was chwalić .
- A tak w ogóle - przybliżyłaś się do Harrego i chwyciłaś za rąbek koszulki przybliżając się do jego twarzy . Wszyscy patrzeli sparaliżowanym wzrokiem, uśmiechnęłaś się chytrze widząc napaloną minę chłopaka robiącego w twoją stronę dzióbek . - Mmmm - jęknęłaś przybliżając się do jego ust po czym w ciągu 2 sekund twoja noga leżała na jego kroczu . Widziałaś tylko jak chłopak się skula wydając z siebie głośny jęk  . Zadowolona spojrzałaś na miny pozostałych . - Następni? - zapytałaś unosząc jedną brew triumfalnie ,wszyscy w tym samym momencie przestraszeni kiwnęli głową ,że nie chcą. - jeszcze jakaś scena ? - zapytałaś poprawiając obcisłe spodenki. 
- Ymm.. - myślał reżyser - może teraz .. 
- Może ... coś wam zaproponuję , gdy będę wiedziała jaka jest piosenka ? - zaśmiałaś się patrząc na obolałego chłopaka leżącego na piasku . 
- Nie mam przy sobie tej piosenki ,ale może ci zaśpiewamy ? - zaproponował Niall obejmując twoje ramię . 
- Chętnie posłucham - grzecznie usiadłaś obok Harrego i Nialla i wsłuchałaś się w rytm piosenki Steal My Girl . 
Przez cały ten czas patrzałaś się na grającego blondyna . Nie zauważyłaś nawet kiedy skończyli grać ,on był taki piękny ... WAIT .. za dużo się rozmarzyłaś , nie myśl o nim tyle , już starczy odetchnij [T.I] . Wdech i wydech .
- Halloooooo ? - krzyknął Zayn machając ci ręką przed nosem - podobało się ? Jesteś jeszcze z nami ? - zaśmiali się .
- Nie bądź taki wścipski bambusku - zakpiłaś czochrając go za włosy . 
- O ow... - krzyknął Niall patrząc na minę wkurzonego Zayn'a . - [T.I] chodż do mnie szybko ! - stałas i pobiegłaś za irlandczykiem trzymając go za ręke . - Szybciej ! Szybciej ! - krzyczał patrząc za siebie ,czy Zayn was czasem nie dogania . Po 5 minutach byliście na drugim końcu plaży .
- Bo...Boże jaką ... ty .. masz kon..kondycję - powiedziałaś próbując złapać oddech . Chłopak tylko zaśmiał się biorąc cię na ręce . 
- Jesteś śliczna - szepnął kładąc cię na jedną ze skał nadbrzeżnych ,spojrzałaś na niego maślanym wzrokiem czując ,że się rumienisz momentalnie wzięłaś do rąk wodę i zaczęłaś się nią chlapać -aż taki gorący jestem ? - podniósł jedną brew otulając cię jedną ręką.- dlaczego nie zadzwoniłaś  , po imprezie ,jak doszłaś do domuu? - zapytał patrząc na niebo .
- Bo nie wróciłam do domu - zachichotałaś  - przespałam się w samochodzie ,a z rana pojechałam od razu na plan , na którym znaleźliście mnie prawie nagą - przewróciłaś oczami .
- No przyznam , widok był nieziemski ! - zaśmiał się opierając się na łokciach . - [T.I] ... To nie jest typowe imię w tych stronach... Prawda? - spojrzał się na ciebie podnosząc prawy kącik ust. 
- Tak - uśmiechnęłaś się zalotnie- pochodzę z Polski , jestem polką - zamknęłaś oczy i wyobrażałaś sobie jak cudownie byłoby się teraz pokąpać. - Niall ! - szturchnełaś go szybko - nie mam telefonu - wstałaś i schodziłaś powoli ze skały ,ale chłopak pociągnął cię za ręke . Odwróciłaś się pytającym wzrokiem .
- Ja go mam - zachochotał i podał ci go do ręki - ale teraz odłóżmy go tutaj , rozbierz się - powiedział jakby nigdy nic zdejmując bluzkę . 
- Co? Po co? Tutaj? - zadawałaś wszelakie pytania rozglądając sie po okolicy 
- nie o to chodzi - zaśmiał się kładąc swoje rzeczy na ziemi. - chcesz pływać w ubraniu? 
- Aaaaa , o to ci chodzi - zaczerwieniłaś się - czytasz mi w myślach - szepnęłaś i już po chwili byłaś już w samej bieliźnie . Podbiegłaś do chłopaka i chwyciłaś go za rękę . - wiesz co ... czuje ,że ktoś nas obserwuje - 

1 komentarz: