niedziela, 8 lutego 2015

IMAGINY Z GIFAMI #1


1.
-Harry,kotku mam okres.
- O ku*wa ,a tak chciałem ...
-Przecież żartowałam 
2.
-Zay ! Poszłam do sklepu ,zrobiłam zakupy i zapomniałam ich wziąć ...
ZAYN -
3.
-Liam ,kotku gdzie ty jesteś ? 
LIAM - TUTAAAAJ 

4.
Harry ;[T.I] przysłała mi swoje zdjęcie w bikini ...
5.*rozmawiasz z Harrym przez Skype podczas gry on za minute ma koncert *
- Harry ,kotku zgadnij kto cie kocha najmocniej na świecie ! 
Harry;
Ty; no tak i jeszcze ktoś - zastanawiasz się,wstajesz i pokazujesz mu swój zaokrąglony brzuszek mówiąc - i on też  
HARRY ;
*1D gdy się dowiadują ,że Harry będzie ojcem *
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj to na tyle z mojej strony ;) Ale spokojnie ,jutro nadrobie wszystkie te 2 miesiące stracone ,będzie 2 część Nialla 'Niewinna intryga' i kolejna część imaginów z gifami :) 
ZAPRASZAM :D 
/Aliszia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz