sobota, 21 lutego 2015

IMAGINY Z GIFAMI #2

1.
-Dasz buziaka ?-zapytałaś wystawiając dzióbek .
NIALL;
2.
-Jestem taki samotny ... [T.I] nie ma ,nikogo nie ma ... - westchnął Harry
-Stary ! Ja tu jestem ! Zabawimy się razem! - Liam
- To ja jednak wole być samotny ...-Harry
3.
-A to za to ,że przed koncertem zajęliście łazienke z [T.I] przez 30 minut ! - Liam

4.
-Cześć kochanie ,wstałeś już - ubierałaś jego koszulę
-Nie ubieraj się,wyglądasz pięknie - Harry

5.
*wywaliłaś się wychodząc z samochodu*
6.
Ładnie to tak Niall'ku baraszkować z [T.I] w jaccuzi ? -Harry
7.
-Kochanie , jak wyglądam ?
Harry;
8.
- Zayn ... To mój ręcznik-powedziałaś
- Lubie wąchać twoje rzeczy , a teraz twój martwy naskórek mam na swoich włosach , czyż to nie cudowne ? -Zayn
9.
- Niall ! Przebieram się ,mógłbyś nie patrzeć?
Niall;
10.
*Louis zabrał waszą córkę na wywiad , poprosił żeby zaśpiewała dla tatusia *
11.
-Umyj zęby ,idziemy się bzykać - ty
Harry ;

1 komentarz: