środa, 8 kwietnia 2015

Imaginy z gifami #2 (śmieszne , romantyczne)

1.
- No to pokaż jak tańczyłeś z [T.I] na ślubie - Niall
Harry ;


2.
- Harruś idziemy dzisiaj do mnie - ty
Niall;

3.
- Co robisz z [T.I] w wolnym czasie ? - Liam
Niall ;

4.
- Przepraszam chłopacy , nie mogę przeprowadzić z wami wywiadu ,zrobi to za mnie moja siostrzenica [T.I].
Gdy wchodzisz ;


5.
- Jesteś słodszy od Harrego Lou - ty
Louis ;

6.
Tweet Eda Sheerana ; Wszyscy jesteśmy bardzo zdenerwowani , @LouisTomlinson ma dzisiaj swój ślub ! Nie stresuj się tak , najwyżej może się powiedzieć ,,nie" ! Całujemy [T.I]

7.
Tweet Louisa ; W czasie naszej trasy z chłopakami , wyrwałem się na chwilę z @[twoja nazwa] na plaże ! Kocham Cię  ! Perfekcyjne zdjęcie xx

8.
Tweet Harrego ; Świetnie się jest budzić przy osobie ,która jest najważniejsza ponad własne życie , a jeszcze świetniej obudzić się i zobaczyć splątane nasze dłonie. Kocham cię najmocniej @[twoja nazwa]

9.
Ktoś; Harry vs Louis ?
Ty; Louis
Lou ;

10.
Twój tweet ;
,,Od rana Louis ma gorączkę , próbuje jakoś sprawnie podsunąć mu leki ,ale mi uciekł , znalazłam go na dachu , gdy mnie zobaczył krzyknął ,, Nie wezmę żadnych leków !Siłą mnie do tego nie zmusisz!" będzie zabawa.."

11.
Harry; [T.I] jestem najzabawniejszy ?

ty; owszem
Harry ; i najprzystojniejszy ?

Ty; To też
Harry ; a najseksowniejszy ?
Ty: najseksowniejszy ..
Harry ; A moje loczki się kręcą?

Ty: Oczywiście
Harry : Wiedziałem!

12.
Louis; Bo wiesz Harry .. wczoraj jak zostałeś z [T.I] w salonie to .. po kilku minutach tam wróciłem i zobaczyłem jak wy...
Harry;

13.
Fanka; [T.I] nie dorasta mi do pięt
*reakcja Harrego*

14.
Niall: Bardzo tęsknię za [T.I] ...

Redaktor; Jeden z chłopców chyba się zakochał... prawda Niall?
Niall: Ale ja ? Co ? O co ty mnie osądzasz.. Tak , kocham ją ...

15.
Redaktor; Czy to prawda ,że [T.I] zdradziła cię z twoim ojcem?
Louis ; Ha Ha Ha sporządźmy swój testament przed tym jak pokroje cie na kawałeczki ...

16.
Liam ; Chłopaki ... Właśnie mi się przypomniało,że nie zabezpieczyliśmy się ostatnio z [T.I] ..
Chłopaki:

17.
Ty; Harry tu jest paw ! Ratuj!
Harry : Żebym ostatni raz widział, jak się przystawiasz do mojej narzeczonej .

18.
Liam: I wtedy położyłem ją na tym dywanie

Harry; I co dalej ?

Liam : No wiesz ...
Harry:Owww...

19.
Zayn: A teraz odepnę ci stanik ..

Harry: Ale Zayn , [T.I] siedzi za kulisami ..
Zayn: Co ty mówisz..?

20.
Ty; Niall wychodzę , dziękuję za wczoraj , śpiesze się do pracy ..
Niall : [T.I] jeszcze buziak , halo!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej .
Done :D
Mam nadzieje ,że któryś się spodobał ;*
Miłego dnia ,już jutro do szkoły ;c POMOCY !

2 komentarze:

  1. twój blog został przeze mnie nominowany do Liebster Adward :) więcej informacji u mnie w zakładce <3 the-dark-side-of-life-niall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń