niedziela, 5 kwietnia 2015

Kilka faktów o MNIE ;)

Cześć;) Na emaila wpłynęły do mnie 5 wiadomości odnośnie mnie ,więc postanawiam napisać/zwierzyć się wam ,a więc zaczynam!
1. Nazywam się Alicja , nie nie ta Alicja z Krainy Czarów ;)
2. Mieszkam w Elblągu .
3. Directionerką jestem od jakiegoś roku. A to wszystko za sprawą Wiolety ( Vio la ) .
4. Moimi ulubieńcami są Niall i Harry . Obydwoje mają swoje wady i zalety ,pomimo to kocham całe One Direction.
5. Trenuje taniec (dancehall) i chodzę na szkolne lekcję śpiewu .
6. Znam 2/3 piosenek 1D na pamięć.
7. Mój TT wchodzę tam tylko ,aby śledzić One Direction , mój fb i mój ask.fm .
8. Od 3 miesięcy jestem współwłaścicielką bloga.
9. Myślę ,że jestem szczerą osobą i dosyć spontaniczną dlatego też prawie nigdy nie dokańczam rozdziałów , z czego  z góry przepraszam. Zawsze nachodzi mnie wena gdy mam dokańczać inny imagin :D
10. Mam siostrę ,która ma 22 lata (własną rodzinę też posiada) więc mogę się nazwać jedynaczką.

Pewnie więcej wam nie potrzeba , a jeżeli tak to zadawajcie pytania w komentarzach ;)
A tu łapcie kilka dennych zdjęć ;


A i to są między innymi moje ulubione piosenki ;
Up all night
Midnight Memories
Little Things
Steal My Girl
More Than This
i naprawdę wiele , wiele innych ,ale nie chce was zanudzać . <3
Miłego dnia , zaczynam pisać kolejną część!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz