czwartek, 24 stycznia 2013

Niall *,* cz.6

Niall. Odwróciłaś w jego stronię. On podbiegł do ciebie.
-Nie wyjeżdżaj proszę. – powiedział.
-Niall ja tak dłużej nie mogę. To wszystko cholernie boli – powiedziałaś.
-Słuchaj. Kocham Cię i nie chce żebyś wyjeżdżała. Za bardzo mi na tobie zależy. Proszę nie wyjeżdżaj , a ja będę przy tobie zawsze – powiedział na jednym wdechu.
-Nie obiecuj czegoś czego nie spełnisz.
-Gdybym tego nie chciał spełnić to bym nie obiecywał – powiedział i zachłannie wpił się w twoje usta. Odwzajemniłaś pocałunek. Miał takie miękkie i słodkie usta. Całowaliście się dopóki nie zabrakło wam tchu.
-Kocham Cię – powiedział.
-Ja ciebie też Niall – odpowiedziałaś.
-To znaczy , że zostajesz ? – zapytał z nadzieją.
-Niall ja nie wiem. Chciałabym ale nie. Nie mogę. Proszę nie utrudniaj mi tego. Kocham Cię. Nie zapomnij o tym nigdy – powiedziałaś i ruszyłaś w kierunku samolotu gdy nagle..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz