środa, 6 marca 2013

Niall :>>


Miałaś 20 lat . Skończyłaś szkołe z wyróznieniem i kilkoma stypendiami. Byłaś bardzo inteligentna , a do tego również ładna . Jednak mimo swojego dobrego wykształcenia pracowałaś jako...kelnerka w Milkshike City . Pewnego dnia gdy miałaś drugą zmiane ( od 16 do 21 ) , siedziałąś sama za ladą , w miejscówce było zaledwie 2 klientów , którzy złożyli swoje zamówienie wcześniej i po prostu rozmawiali . Nagle usłyszałaś krzyki i piski , przyjrzałaś się szybie i zobaczyłaś gromadę biegnących dziewczyn .. biegnących za ONE DIRECTION !! Kochałaś ten zespół , nie należałaś do psychofanek , lubiłaś ich muzykę , miałaś plakaty w swoim pokoju i podobali ci się wokaliści ♥ .. One Direction weszło do środka , jednak dziewczyny zostały na zewnątrz . Jako kelnerka podeszłaś do nich by przyjąć zamówienie .

Ty : Co podać ? H : Ja poproszę shake truskawkowy . Lou : Ja i Zayn czekoladowe Li : Waniliowy z bitą śmietaną N : Czekoladowy z bitą śmietaną , kawałkami czekolady oraz orzechami , a do tego muffinke wiśniową.

Wszystko zapisałaś , i podeszłaś do okienka , aby podać zamówienie . Po 15 minutach przyniosłaś napoje i ciasto chłopcom. Podałaś , już chciałaś odejść kiedy ktoś złapał cie za rękę . Odwróciłaś się i zobaczyłaś , że Harry Styles trzyma cie za nadgarstek.

Ty : O co chodzi ? H : Dosiądź się , nie ma innych klientów , a taka ładna dziewczyna nie może być sama. Loczek uśmiechnął się zabójczo do ciebie. Ty : O nie , naprawdę ..nie Z : Dlaczego ? Ty : Nie będę przeszkadzać Lou : No co ty , siadaj.

Po namowach dosiadłaś się do 5 przystojniaków. Poznałaś się z nimi , można powiedzieć , że zaprzyjaźniłaś.

N : [t.i] , co robisz jutro ? Ty : Właściwie to .. Przerwał ci warkot silnika , po chwili do milkshake city wszedł wysportowany , przystojny brunet o ślicznych oczach i białych ząbkach . Brunet : Hej kotku ! Ty : Mike ! Po tych słowach podbiegłaś do chłopaka , przytuliłaś go i pocałowałaś . Ty : To jest mój chłopak Mike Mike : Cześć 1D : Hej Niall nagle posmutniał . Jednak nie zauważyłaś tego , bo byłaś zajęta swoim chłopakiem. Była już 21 , więc pożegnałaś chłopców , zamknęłaś lokal i razem z Mikiem pojechaliście do domu. Następny dzień ..

Po tym jak wstałaś , jak co rano poszłaś pobiegać . Ubrałaś się w legginsy , luźną białą bluzkę z napisem : Keep calm me and Music Biegałaś truchtem po parku , gdy nagle ktoś złapał cię za rękę i przyciągnaą do siebie. Odwróciłaś się . Był to Niall

N : [t.i] , może wpadniesz do nas dzisiaj ? Ty : Umówiłam się z Mikiem , ale mogę przełożyc to na jutro ;) N : Super , tu masz adres , przyjdź o 13 . Mówiąc to , wręczył ci karteczkę z adresem .

Wróciłaś do domu , była 12.20 , wzięłaś szybki prysznic , przebrałaś się w czarne rurki , biały top do tego bejsbolówka i czerowne Converse. Po 15 minutach byłaś na miejscu. Zapukałaś . Lou : [t.i] , wchodź . Puścił ci oczko Ty : Dzięki .. Byłaś u nich do późna , świetnie się bawiliście , następnego dnia miałaś spotkać się z Niallem . Chciał z tobą porozmawiać.

Następny dzień.. Ty : Hej Niall N : Hej N : Musze ci coś powiedzieć , wiem .. że poznaliśmy się 2 dni temu , ale ja coś do ciebie poczułem i wczorajszy wieczór mnie w tym tylko utwierdził . Kocham Cie [t.i] Ty : Ale , Niall .. ja jestem z Mikiem N : Tak sądziłem. Niall , odszedł .. Ty : Niall , zaczekaj !.. podbiegłaś do niego i pocałowałaś, aby sprawdzić czy też coś do niego czujesz . Po skończonym pocałunku uśmiechnęłaś się i powiedziała : " Widać ja ciebie też" Rozstałaś się z Mikiem , od 2 miesięcy spotykasz się z Niallem. Jesteście razem szczęśliwi , kochacie się .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz