sobota, 2 lutego 2013

Hazza ;D

Jesteś najlepszą przyjaciółką Harrego od 7 lat. Harry nie ma dziewczyny. 
- Hej [T.I]!
- o! hej Harry co tam chciałeś?
- Mam do ciebie bardzo ważną sprawę
- Tak?
- wiesz że w tą sobotę mam studniówkę
- no tak wiem
- I nie mam z kim iść. Może.. ty byś ze mną poszła???
- No nie wiem Harry
- Proszę cię chłopaki mają z kim iść tylko ja się obudziłem w takiej chwili
-No dobrze
- O tak!!
- Ale bez wolnych
- A jak zabiorę cię do twojej ulubionej kawiarenki i postawie ci kawę??
- no dobra zgoda
- ekstra! - chłopak pocałował cie w policzek i wyszedł
Ze spaceru z Harrym wróciłaś o 19. umyłaś się i rozmawiałaś z [I.T.K]
- Harry zaprosił mnie na studniówkę
- no no no co ja tu widzę...
- Nie miał z kim iść
- tak sobie wmawiaj... Leci na ciebie i tyle
- No coś ty Harry i ja?? Nie...
- Tak Pasowalibyście do siebie
zmieniłaś temat...
- nie wiem w co się ubrać
zapadła cisza
- o wiem!! Mam w szafie taką błękitną ładną sukienkę
- pokaż ją
okej... oto ona http://www.lejdi.sklep.pl/galerie/b/blekitna-szyfonowa-sukie_8174.jpg


- wow jest śliczna!! przyjdę po nią jutro
- okej
- a co z włosami mam zrobić??
- końcówki lokowane
- a makijaż ??
- ja ci zrobię
- okej ja idę się wyspać
- to narazie jutro w szkole się zobaczymy
- okej papa
zamknęłaś laptopa nie mogłaś zasnąć cały czas w głowie miałaś dwa zdania ,, Pasowalibyście do siebie'' ,, Ja i Harry'' i w końcu zasnęłaś

Kilka dni później

Jutro studniówka. Ty z [I.T.K] chodziliście po sklepach szukać jakiś ładnych szpilek
- o [I.T.K] zobacz na te http://www.stylomierz.pl/obrazki/styles/201004/lans-na-co-dzien-obuwie-bc5169354bf6a53/b_blekitne_szpilki_44320.jpg

- wow są śliczne kup sobie je
Kupiłaś je. Weszłaś do domu strasznie zmęczona nagle usłyszałaś jak przyszedł ci sms od Harrego ,, Jak tam przygotowania?''
,,Świetnie kupiłam to co było mi potrzebne'' za minutę przyszedł sms ,, na pewno będziesz wyglądać świetnie. ja idę spać tobie tez radze. Dziękuję ci za to co dla mnie robisz pomagasz mi w trudnych sytuacjach jesteś najlepszą przyjaciółką i za to cie kocham kolorowych snów ''
kiedy przeczytałaś tego sms poczułaś coś więcej nić przyjaźń bałaś się jutra, pewnie tak samo jak Harry. Twój sms do niego ,, ja też cie kocham jesteś moim przyjacielem i przyjaciołom trzeba pomagać dobranoc '' położyłaś się i zasnęłaś. Kiedy wstałaś uśmiechnełąś się i powiedziałaś To już dziś!!. Uszykowałaś się ogarnęłaś w pokoju i przyszła do ciebie [I.T.K] żeby zrobić ci piękny makijaż i fryzurę. Po 5 godzinach byłaś już gotowa. Za 10 minut miał po ciebie przyjechać Harry. Siedziała u siebie w pokoju i rozmawiałaś z [I.T.K] gdy nagle usłyszałaś głos Harrego który się wita z twoimi rodzicami.
- [T.I] Harry przyszedł
zeszłaś na dół na twarzy Harrego pojawił się szeroki uśmiech i te dołeczki które w nim uwielbiałaś
- Wyglądasz... wyśmienicie
- dziękuję Ty też. To co idziemy ?
- tak.
Harry objął cie w pasie i wyszliście. Przez całą drogę powtarzał ci że wyglądasz bosko. Na miejscu spotkaliście się z chłopakami
- Hej chłopaki
- No witajcie
Harry: a gdzie Niall
Lou: NO jakbyś nie wiedział
wszyscy wybuchli śmiechem gdy zauważyli Nialla przy bufecie
Harry: Uwielbiam jak się śmiejesz [T.I]
- A ja uwielbiam jak się uśmiechasz
3 godz po części oficjalnej
zaczęliście tańczyć cały czas patrzyliście się sobie w oczy gdy nagle piosenka zmieniła się na wolną. Wszyscy na około byli do siebie przytuleni.
- Obiecałaś
- I obietnicy dotrzymam.
Tego właśnie chciałaś wtulić się w Harrego i tańczyć z nim. Harry też się przytulił do ciebie. Twoje serce biło coraz szybciej. Po piosence Harry zaproponował ci spacer.
- szliście sobie było ciemno usiedliście na ławce
- Harry muszę ci coś powiedzieć
- Tak?
Przez ten tydzień uświadomiłam sobie coś.. spuściłaś głowę
- Ale co?
- wyśmiejesz mnie
- Powiedz
- Uświadomiłam sobie... spojrzałaś mu w oczy ... Ze cie kocham .Możesz mnie teraz wy... -nie dokończyłaś zdania bo Harry przerwał ci pocałunkiem.
- Ja ciebie tez. Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie .Jesteś największą częścią mojego życia.
- Harry??
- Tak?
- Kocham cię
- co?? nie słyszę??
- Kocham cię
- troszkę głośniej
- KOCHAM CIE!!!!
- Ja ciebie też złotko
Złączyliście swoje usta w pocałunku

Jesteś z Harrym już 2 lata i dzisiaj właŚnie wypada wasza rocznica i wspominacie to zdarzenie razem wtuleni w siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz