sobota, 2 lutego 2013

Niall *,*

Od dzieciństwa byłaś przyjaciółką Niall’a wspierałaś go w x factorze i świetnie sie bawiliście. Gdy on wyjechał w trase koncertową byłaś sama… calymi dniami siedziałaś na kanapie oglądając jakieś filmy, a on nawet do Ciebie nie dzwonił. Po kilku miesiącach miał wrócić do domu i tak było, gdy wrócił, poczułaś jak bardzo tęskniłaś, ale także zrozumiałaś że coś do niego czujesz, gdy go ujrzałaś w twoim brzuchu pojawiły się tysiące motylków, wiedziałaś że to głupie, po co niszczyć przyjaźń …
Uuuaaaaa :
Niall i reszta chłopców wróciła zeszłej nocy, tak … mieszkałaś u nich od 2 lat, nie tylko świetnie znałaś Niall’a resztę chłopaków też, cały tydzień mieli wolny po męczącej i pracowitej … trasie. Harry nawet zaniemówił, coś tam … mówił ale cichutko, było ci go szkoda. Wstałaś chyba jako pierwsza, pomyślałaś że chłopcy pewnie wstaną po południu, zeszłaś na dół, zobaczyłaś właśnie na oczy Niall’a, śmieszny widok, jego twarz była w misce z mlekiem, gdy robił śniadanie zasnął sobie . wyciągnęłaś telefon i zrobiłaś mu zdjęcie, i lekko go szturchnęłaś, on odruchem wylał całe mleko na siebie, a ty … śmiałaś się jak najęta . Chłopak spojrzał śmiesznym wzrokiem na ciebie i zaczął Cię gonić, dom był duży więc dużo sobie pobiegaliście. Gdy wreszcie oboje wylądowaliście na ziem i, oczywiście chłopak musiał się odegrać i biegał z mlekiem próbując cię oblać, byłaś mokra tak jak on i całe mieszkanie .
T : Patrz co zrobiłeś, będziesz to sprzątać !
N : Może być, dobrze że ty jesteś mokra !
T : Nie tylko ja … a propo ja mam zdjęcie a ty nie !
Uciekłaś szybko, bo chłopak też wyjął telefon, on próbując cię złapać przewrócił Cię na kanapę, wylądowaliście na niej oboje. Wtedy wasze oczy się zetknęły, czułaś jego oddech na swoich ustach, jego zapach na swoim ciele. Wystraszona nie wiedziałaś co robić, ale chłopak zbliżał swoje wargi do twoich, ale ty szybko wstałaś i pobiegłaś do pokoju, zostawiając go samego . Zamknęłaś się, twoje serce biło tak szybko, że nie mogłaś oddychać . Dostałaś SMS .. to on, nie ma co robić z pieniędzmi ” Zrobiłem coś nie tak .. dlaczego uciekłaś ; * ” Pisaliście przez 10minut, on musiał wygrać i otworzyłaś drzwi do pokoju i siadłaś na ziemi pod szafą, on zaraz wbiegł i siadł koło ciebie. Słodkim uśmiechem spojrzał na ciebie, aż tu nagle zaspany Hazza w samej bieliźnie i nieładem na głowie . Zaczął się drzeć że jest głodny, dobrze że Lou przyszedł i go zgarnął na dół. a wy znów zostaliście sami .
N : Coś zrobiłem nie tak ? – powtórzył się .
T : Nie … znaczy … nie wiem . – jąkałaś się
N : Mi możesz powiedzieć wszystko !
T : Jak widać nie wszystko … – mówiłaś cicho .
N : Wiem, że zawiodłem, że pojechałem w trase, ale nie chce stracić mojej przyjaciółki !
T : No właśnie … przyjaciółki .
N : To nią już nie jesteś ? Powiedz mi o co chodzi, to jakaś tajemnica ! ? – zaczał krzyczeć .
Nie mogłaś … musiałaś, uciszyć go i mu powiedzieć i zrobiłaś to w jednej chwili, zetknęłaś swoje usta z jego, ale to przemieniło się w namiętny pocałunek . Przerwałaś go, a raczej przerwaliście razem .
N : Czy to oznaka tego że … czujesz do mnie to co ja czuje do ciebie ?
T : Wiesz Co Nas Łaczy…Ta Historia która się kończy .
N : a ty wiesz że Wypełniasz 99.9% moich myśli ?
T : dobra … chodźmy na dół . ! – powiedziałaś z uśmiechem .
Chłopcy byli na dole, czekali na śniadanie, które miałaś zrobić. Oczywiście trochę ci pomogli, ale oni zmęczeni po trasie, możesz im zrobić TEN JEDEN raz śniadanie . Zrobiłaś im naaaleśniki z dżemem i bitą śmietaną, jako pierwszy oczywiście zjadł Niall, ty myłaś naczynia, a on od tyłu złapał cię za pas… i zaczął całować . Chłopcy zrobili minę WTF ?, a chłopak im powiedział . ” Nie mogę całować najpiękniejszej i najwspanialszej dziewczyny na świecie, wiem że zazdrościcie ” a ty wybuchłaś śmiechem i poszłaś do pokoju. Chciałaś wejść na twittera i inne takie, boże to co ujrzałaś … Niall już napisał na tt, że jesteście razem, a na twoim koncie były hejty różności, groźby, wyzwiska … to było okropne.
Myślałaś że to jedno razowe, ale to trwało całymi tygodniami i było coraz gorzej, każda gazeta,portal o was pisał, nie wytrzymałaś . Niall mówił tylko ” Nie przejmuj się ” , ale ty bałaś się wyjść z domu ! . Poszłaś z nim na spacer, i chciałaś mu to wyjaśnić.
T : Niall … proszę nie przerywaj mi … może ty to wytrzymujesz,ale ja nie, mam dość wyzwisk i innych rzeczy, najlepszym rozwiązaniem będzie jak zapomnisz o mnie, a ja o tobie, gdy właśnie rozstaniemy się tutaj i w tej chwili.
Przez całą rozmowę trzymałaś chłopaka za rękę, ale w jednej chwili ją puściłaś i ze łzami w oczach, pocałowałaś go w policzek na pożegnanie. i szepnęłaś mu do ucha ” Nie zmienisz tego co jest Twoim przeznaczeniem ” a potem odeszłaś wolnym krokiem, a łez przybywało . Pojechałaś się spakować, jedyne gdzie mogłaś pojechać do wschodnia część UK, mieszkała tam twoja babcia, to była mała wieś . Spakowałaś się i wyszłaś z domu, nie mówiąc o tym reszcie chłopców… pojechałaś pociągiem, i w mgnieniu oka byłaś na opuszczonej starej wsi, z pięknym żółtym domkiem . Gdy zobaczyłaś babcię, rzuciłaś torby i z płaczem, wpadłaś jej w ramiona.
B : Dlaczego płaczesz dziecino ? Czemu nie jesteś z chłopcami ?
Opowiedziałaś babci całą historie, ona nie mogła cię zrozumieć .. mówiła że jeśli kogoś się kocha, to na zawsze i pomimo wszelkich przeszkód, weszłaś na twittera, ponieważ chciałaś go usunąc, ale widziałaś wpis Niall’a :
” Dziękuje fanom/antyfanom/hejterom . !
Zniszczyliście mnie i [T.I], kogoś kogo kochałem,
kogoś kto mnie wspierał, kogoś kto był ze mną
na dobre i na złe, kogoś kogo polubili chłopcy
kogoś, najpiękniejszego na świecie. jesteście
Szczęśliwi ? że jestem sam, samotny i smutny ?
że płacze dniami i nocami ? Jeśli o to wam chodziło to … Gratulacje ! ”
Pokazałaś to babci … płakałaś dlatego że źle zrobiłaś, ale nie ma odwrotu, poszłaś grzecznie do gościnnego pokoju i poszłaś spać. Obudziłaś się i ujrzałaś te przepiękne błękitne oczy za które dałabyś wszystko, ten uśmiech… Twoje oczy zalane łzami otarł je …
T : Co ty tutaj robisz ? – powiedziałaś przez płacz .
N : Twoja babcia, to miła osoba … jest wyjątkowa jak ty ! i teraz ty mi nie przerywaj …
Wiesz dobrze że cię kocham, nie mówi mi że mam o tobie zapomnieć, nie mów mi że to koniec, bo to jest początek, fani i inni tacy już są, musisz się z tym pogodzić, musisz mieć dystans . a nie odrazu przekreślać nas. z czasem Cie polubią tak jak Danielle, Eleanor, czy Perrie. muszą się pogodzić że i tak kiedyś będę z kimś, a właśnie chce być z tobą.
Było cicho, nikt nic nie mówił, ale ją przerwałaś mówiąć jedno słowo ” Dziękuje „, po czym go pocałowałaś, objełaś jego policzki
swoimi dłońmi. chciałaś żeby tak już zostało .
Jesteście razem, fani się uspokoili . a ty jesteś najszczęśliwsza na świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz