niedziela, 17 lutego 2013

Zayn :)

Ojciec Zayn'a nie pochwala waszego związku, ponieważ nie podoba mu się że jesteś innego wyznania. Całkowicie zrywa kontakty z synem. Czujesz się z tego powodu winna, przekonujesz Zayn'a żeby porozmawiał z ojcem. Widzisz że chłopak za nim tęskni, chcesz odejść ale Zayn ci nie pozwala. Gdy ojciec Zayn'a dostaje zawału, wszyscy jedziecie do szpitala. Siostry Zayn'a witają cię przyjaźnie, jego mama siedzi przy jego ojcu. Gdy Zayn zostaje z ojcem, jego matka proponuje ci żebyście poszły do szpitalnego bufetu na kawę. Siadacie przy stoliku a zdenerwowana kobieta mówi: Wiem że mój mąż nie popiera Waszego związku, że cię nie lubi. Normalnie nie prosiłabym o to, bo wiem że jesteś porządną dziewczyną. Ale nie wiem ile on jeszcze będzie żył, ile wytrzyma.. Chciałabym żeby Zayn był z ojcem jak najdłużej ale ty im to uniemożliwiasz. Dlatego muszę cię prosić o to.. Oczy zachodzą ci łzami i przerywając mamie Zayn'a mówisz: żebym odeszła. Mama Zayn'a kiwa głową i dodaję: załatwię ci bilet do Polski, dam ci pieniądze i zapewnię dobre miejsce na polskich uczelniach. Bierzesz torbę i cała spłakana mówisz: Niczego nie chcę. Może mieć pani pewność że Zayn więcej mnie nie zobaczy. Wybiegasz ze szpitala, opierasz się o mur na parkingu i zaczynasz jeszcze bardziej płakać. Zamawiasz taksówkę i jedziesz do mieszkania. Pakujesz swoje rzeczy, sprzątasz po sobie i dzwonisz do mamy. Opowiadasz jej całą historię a ona z zatroskaniem mówi: Kochanie, nie płacz. Dobrze zrobiłaś, nie czuj się winna. Tata będzie czekał na ciebie na lotnisku, daj tylko znać kiedy wylecisz. Jedziesz do studia żeby pożegnać się z chłopakami. Niall nie chce cię wypuścić, a Liam i Harry nie mogą zrozumieć dlaczego matka Zayn'a stała się taką hipokrytką. Louis dzwoni do Eleanor i oboje próbują cię przekonać, z tą różnicą że Eleanor krzyczy do słuchawki którą Lou trzyma ci przy uchu. Mówisz: Nie, nie zatrzymujcie mnie. Nie dzwońcie do Zayn'a, nic mu nie mówcie. Musicie mi to obiecać. Po długich namowach wszyscy w końcu się zgadzają. Zayn w tym czasie wychodzi z sali ojca i pyta: Gdzie jest { twoje imię. }? Waliyah zakłopotana mówi: Nie wiem, rozmawiała z mamą a potem wybiegła bez słowa. Zayn zdenerwowany idzie do matki i pyta: Co jej powiedziałaś? Dlaczego jej nie ma?! Jego mama mówi, jąkając się: Ona.. Wyjechała bo.. Bo powiedziała że cię nie kocha i nie wytrzyma tego że siedzisz ciągle przy ojcu podczas gdy.. Zayn stanowczo mówi: Kłamiesz. Kobieta zaczyna płakać i tłumaczyć co zrobiła. Zayn zdenerwowany krzyczy: Jak mogłaś?! Nienawidzę cię..Wybiega ze szpitala i dzwoni do Niall'a. Chłopak nie chce mu nic powiedzieć ale Zayn woła: Mów gdzie ona jest do cholery! Nie mogę jej stracić! Niall tłumaczy mu gdzie pojechałaś. Szybko jedzie na lotnisko i widzi jak idziesz w stronę odprawy. Łapie cię w ostatniej chwili i mówi: Co ty chciałaś zrobić? Zostawić mnie?! Nie przejmuj się moją matką, ona plecie co popadnie.. Zapłakana krzyczysz: Ale to przeze mnie twój ojciec z tobą nie rozmawia! Przeze mnie twoja rodzina się rozpada! Przeze mnie miał zawał! Jak wyjadę, to będzie tak jak dawniej.. Ojciec ci wybaczy. Zayn bierze cię w ramiona i mówi: Nie może wybaczyć mi czegoś, co nie było błędem. Nie jesteś niczemu winna, to czysta hipokryzja mojego ojca sprawiła że leży w szpitalu. Zostań.. Proszę. Zayn całuje cię w policzek. Delikatnie się uśmiechasz i kiwasz głową. Zayn uśmiecha się i rozbawiony mówi: Ale jak my teraz odzyskamy twoje bagaże do cholery? Zaczynasz się śmiać i dźgasz go palcem w brzuch. Zayn czochra twoje włosy i idziecie do pani z obsługi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz